een heel verhaal. Ik had na ongeveer 6 weken een hele erge bloeding en ik dacht nou jongens ik heb een miskraam gehad en m'n vriend iedere keer het hoeft niet perse iets te zijn. Heb een afspraak gemaakt (had alle symptonen nog) bij de huisarts en het verhaal verteld dus zij ben je nog veel misselijk enzovoort en ik zeg ja idd. ik heb alle symptonen nog nou dan ga ik je toch feliciteren want je bent gewoon nog zwanger?! : Dus m'n vriend helemaal blij maar ik kon niet echt blij zijn, ik had het gevoel dit zit echt niet goed. Maar dan gaat iedereen je ompraten als de HA zegt dat het goed is zou het wel goed zijn dus je gaat telkens tegen jezelf zeggen kom op je bent gewoon zwanger dus ik voelde me later ook helemaal zwanger. Afspraak gemaakt bij de verloskundige zou er 1 dag voor de vakantie naar haar toe gaan gingen een weekje naar spanje. Dus wij er helemaal leuk naar toe heel veel vragen gehad zei ze we gaan even een echo maken ja dat is goed. Dus ze is zo aan het kijken zeg ik er zit toch niets in, het is niet goed. nee zei dat hoeft niet ik kan het gewoon niet vinden na 5 min. zegt ze ik denk dat je wel van het ergste uit kan gaan dat je een miskraam heb gehad zat helemaal te trillen nee dat kan niet. Heeft me meteen door gestuurd naar het ziekenhuis om nog een echo te maken in het ziekenhuis kunnen ze meer zien lang wachten in het ziekenhuis was eindelijk aan de beurt was alleen maar aan het janken, Dus ze zegt ik zie idd. geen vruchtje dus je bent niet meer zwanger Maar ik zie allemaal vocht achter je baarmoeder dus je moet dan en dan terug komen want het kan een buitenbaarmoedelijke zwangerschap zijn he dacht wat gebeurd hier allemaal dit is vast een droom?! Ik zeg nou dan ben ik op vakantie dus dan kan ik niet komen. weet je wat ze zegt je mag niet op vakantie!? Nou dat zullen we nog eens zien ik ga gewoon op vakantie het ene wordt van me afgepakt en dan dat andere ook dat laat ik me niet gebeuren. Heel lang gepraat en toen zag ze wel in zou ze gaat echt op vakantie m'n vriend nog zeggen we kunnen echt niet op vak. ik zeg nou dat zullen we dan nog wel eens zien. heeft uiteindelijk bloed geprikt en als die positief was moest ik thuis blijven was ik nog zwanger en moest dan heel snel geopereerd worden. en als die negatief was mocht ik op vak. godzijdank was die neg (voor ons positief als je snapt wat ik bedoel ). dus we zijn lekker op vak. gegaan maar echt genieten kan je niet je voelt je zo rot, zoiets doet zoveel met je? Wie heeft een beetje hetzelfde meegmaakt? en wie werd er snel weer zwanger? Ik ga lekker verder met alles we gaan weer rustig verder proberen en wil misschien een nieuwe baan zoeken ga gewoon rustig op zoek. maar als ik zwanger wordt blijf ik gewoon waar ik ben maar misschien duurt het wel weer heel lang zoals vorige keer 8 maanden. De gyneacoloog heeft me wel helemaal onderzocht en alles was verder goed. Iik probeer het posotief te zien kan in ieder geval zwanger worden als is het af en toe wel moeilijk om zo te denken. Ik wil trouwens helemaal niet als een slachtoffer over komen want zoiets gebeurd bij zoveel vrouwen. Liefs Radna _________________
ik heb dit zelf nooit meegemaakt, maar het is natuurlijk wel zo datj e HA nooit kan zeggen middels een testje of wat dan ook dat je nog zwanger bent, aangezien je een hevige bloeding hebt gehad. Dat is iemand blij maken met wellicht helemaal neits.. en dat was dus ook in jouw geval zo. Maar ik heb wel een mk gehad vorig jaar juli en september was ik weer zwanger enzie nu.. nog 8 dagen en dan komt mijn zoontje hopelijk
ik heb met 5.5 weken een bloeding gehad en gisteren (toen zou ik eigenlijk 8.5weken zijn) ben ik bij de gyn geweest voor een echo omdat het voor mn ha ook allemaal een beetje onduidelijk was. bij mij kon ze ook niks vinden, toen moest ik daar een zwangerschapstest doen omdat ze idd bang waren dat het buitenbaarmoederlijk was, maar gelukkig was die test hartstikke negatief. op dat moment zat ik te huilen met een dubbele reden. 1: ik ben mn uk kwijt en 2: alles is verder goed gegaan en ik kan nu weer verder zonder dat er nog iets gedaan moet worden. heel veel sterkte. liefs doris