Ja leukkkkkkkk manlief had weer es een zakdoek in zn zak van zn jasje laten zitten...die ik dus niet heb gecheckt! aangezien ik dat al zo vaak heb gezegd en hij vanaf toen niet meer vergat zn zakken te legen, voordat ie iets in de wastrommel gooide.. maar HELAAS...het was een zwarte was...dus nu zijn alle tshirt en broekn VOL met witte haartjes/pluisjes.... HELP hoe krijg je dat weg!? ik had het gelijk buitne laten drogen...en wat nu!? wie o wie
Ik heb het ook, maar ben zelf de schuldige. Heb de was nogmaals gewassen, maar nog zonder succes. Kan mezelf wel voor mijn kop slaan!
haha ohhh neee wat een ellende...mijn mooie nieuwe broek...zijn mooie dure tshirts...eigenlijk ook mn eigen schuld....altijd dubbelcheck!
Ik gooi zoiets altijd in de droger (dus nog 1x wassen/spoelen?) en dan is vrijwel alles wel in de filter..
Wilde het ook zeggen, in de droger... Ik had het laatst met een luier, de jongste had een pop in de wasmachine gelegd, die had ik eruit gehaald, had alleen niet gezien dat ze er ook een pamper in gestopt had... Allemaal van die kleine korreltjes...:x...kan er nu wel om lachen. Ik controleer het nu altijd! Succes!
Of laat hem met de hand alle plukjes en pluisjes van de was afhalen Zal het niet zo snel nog een keer gebeuren
Ik bedoel dat de zakdoek geen kleur had Anders was heel je wasgoed verpest. Bij iemand een keer gezien zon oranje memoblaadje in de borstzak van een dure blouse, weg dus..
haha ja ik heb net al gezegd, jij klopt het uit...ohhh tis zoooo erg!!! was ook niet een volle was, dus hooguit 8 stuks, maar dan is het juist dubbel zo erg kan wle janken haha
Kun je niet het ergste eraf halen (laten halen ) met zo'n kleefroller? En het is niet jouw schuld hoor! Ik was altijd alles zoals het in de wasmand ligt, zonder te checken... Dus laatst zat ook het nieuwe mobieltje van m'n man erbij Sterkte!
haha ja idd ik moet het mss met zo'n ding proberen...pff ik hoopte zo op een truc...mss had iemand een truc waarmee je het kan wassen en dan aaaaaalle pluisejes foetsie zijn hahah helaas peanutbutter dus