uit logeren

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door malka, 21 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Yes!!! Morgen gaan man en ik samen weer eens een nachtje weg!! Ook wel spannend, want Amber gaat dus voor het eerst uit logeren. Ze gaat nog niet bij de opvang en is best een beetje eenkennig. Ze gaat naar opa en oma, en die kent ze goed! Oh, zo dubbel! Heb er zo'n zin in, maar ga haar ook zo missen.... Is dit herkenbaar??
    Ik heb vooral zin om niet op de klok te kijken!!! Gewoon lekker doen waar we zin in hebben! Is al wel een beetje in het water gevallen, want ben ongesteld geworden, mn teen is ontstoken (dus moeilijk lopen) en heb daarvoor anticiotica gekregen (dus toch nog op de tijd letten en geen wijn!!!)
    Maar goed, ben dus de hele dag al een beetje zenuwachtig... Hoop op een goede ervaring, zodat we dit vaker kunnen doen...
    Hoe vaak bellen naar oma om te checken is acceptabel? dinsdag 2x en woensdag een keer??

2. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Milan ging voor het eerst slapen bij opa & oma toen hij net een jaar geweest was. Ik wilde het eerder niet eerlijk gezegd, nou zag ik tegen dat weekend ook heel erg op hoor en ik heb hem echt super veel gemist.

Me vriend werd gek van me, als het aan mij lag hing ik elk uur wel even aan de telefoon om te horen hoe alles ging. Maar ik heb het netje gehouden en savonds gebeld hoe alles gegaan was en de volgende dag overdag nog een keertje toen Milan wakker was. 's Avonds kwamen ze hem alweer terug brengen.

Het waren eigenlijk maar 2 dagen maar voor me gevoel leken het wel 2 weken. Maar lekker van genieten die paar dagen. Bij opa & oma is ze in goede handen toch, dus niets om je zorgen over te maken. ;)

3. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

oh meid heeeerlijk! geniet ervan he? :)
    ik zou denk ik gewoon bellen als mijn gevoel dat zou zeggen, daar moet je niet tegen vechten, je krijgt dan te horen dat alles goed is, dat je kindje lekker slaapt bijvoorbeeld en dan kun je meer genieten (op je menstruatie en je teen na dan) :D

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wat heerlijk zeg, samen een nachtje weg!

Ik zou denk ik 2 x bellen.. 1x s'avonds als je kindje in bed ligt en 1x de volgende dag om te horen hoe de nacht was..;)

Jammer van je ongi en de zere teen.. Maar toch genietze!!

Hier is Esmee trouwens met 6 maanden voor het eerst uit logeren geweest, we hadden een bruiloft.. Sinds dien gaat ze elke 3-4 maanden 1 nachtje zodat we wat leuks kunnen doen met zijn 2en..Wij zijn volgende week dinsdag weer kindloos.:D

5. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    Spannend!!!

heeeeeel veel plezier! :D

6. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    bedankt voor de lieve reacties! Ga ook echt mn best doen om te genieten!! Heb net alleen mn eerste traan al gelaten:(
    Ik ben noch nooit langer dan een paar uurtjes zonder haar geweest, omdat ik ook nog niet werk...
    Ga haar gewoon super missen! Maar goed, het zal wel goed gaan... opa en oma zijn in de zevende hemel dat ze komt, dus dat zit wel goed!

7. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij doen dat ook zo af en toe en dan gaan onze meiden ook logeren bij opa en oma... we bellen eigenlijk niet die dag want anders ben ik er teveel mee bezig... en als er iets is belt oma altijd wel.. is nog nooit voorgekomen gelukkig ze vinden et allebei helemaal geweldig...

probeer er lekker van te genieten en bel anders even voordat ze naar bed gaat ofzo... en daarna nergens meer aan denken en lekker genieten met zn tweetjes... je meisje is in goede handen toch!

denk dat elke moeder dat gevoel van twijfel en gemis wel heeft ookal is het voor een nachtje... zou ook niet goed zijn als je dat helemaal niet zou hebben... maar denk dat vooral de mama's er last van hebben hoor.. de kindjes vermaken zich vast wel... haha

8. Geniet ervan! weet dat de 1e x dat Jaydienne bij oma ging slapen, ik smorgens belde smiddags en s''avonds voor het slapen gaan. Oma wist wel dat het zo vaak ging gebeuren en vond het niet erg had het zelf ook meegemaakt. Nu als ze gaat slapen bel ik hooguit 2x smorgens en snachts.

9. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    toen jamie uit ging slapen heb ik hem zelf mee op bedje gelegd rond 20u en pas rond 21u weggegaan :D wist zeker dat hij sliep en jamie is ook een hele goeie slaper dus zat wel goed. sochtends werd hij standaard om 7u wakker dus rond half 8 gebeld en alles was super gegaan. smiddags zag ik hem alweer. dus voor jamie positieve ervaring. voor mij minder omdat ik snachts wakker werd en allemaal lag te denken, zou hij wel lekker slapen, ... ik doe het dus alleen als het echt nodig is :) hij is nog maar 1x gaan logeren

10. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Wij zijn weer thuis! Iedereen heeft genoten! Amber en oma hebben het super gehad, en wij ook met zn tweetjes!!! Een succes ervaring!

Deel Deze Pagina