Doordat we in december verhuisd zijn naar een andere plaats, en ik in mijn kennis/vrienden kring eigenlijk weinig mensen ken met jonge kinderen ben ik opzoek gegaan naar wat meer contacten in mijn omgeving uiteindelijk ben ik bij: uit met je spruit! terecht gekomen zijn er hier dames die er ervaring mee hebben?? ik hoor het graag
Hallo, ik zit in dezelfde situatie als jij al ben ik net een week geleden verhuisd. Ken helaas uit met je spruit niet maar heb wel zoiets meegemaakt in Londen toen we daar hebben gewoond toen mijn zoon nog niet naar school ging. Ik ging daar 2x per week naar een speelgroep en vond het erg leuk. Je kind kon leuk spelen en jijzelf leuke contacten op doen. Toen we terug kwamen miste ik dat dan ook heel erg. Hoop dat zoiets ook echt van de grond komt in Nederland.
neee het moet nog wat bekendheid krijgen, maaar in het buitenland blijkt het een bekend fenomeen te zijn
iki zou gewoon een groep aanmaken en kijken of er op gereageerd wordt. En als meerdere hier nou ook in andere regio's een groep aanmaken dan wordt het misschien ook een succes!
Wat een leuk idee zeg, nog nooit van gehoord! Zag dat er hier in Delft ook een groep was, misschien dat ik me ook wel ga aanmelden! Ik heb ook geen vrienden met kinderen, en hier in Delft ga ik eigenlijk met niemand om en familie woont te ver weg. Thnx voor de tip Edit; Ik heb me aangemeld! Hier is het woensdag 10 uur.. en aangezien ik nog steeds werkloos ben kan ik elke woensdag