ik heb een leuk hoedje gezien voor mijn dochtertje. nu snap ik alleen helemaal niks van die maten. kan kiezen uit 53 en 56. voor welke leeftijd zijn deze maten?? en welke heb ik dan nodig of passen ze beide haar niet?
Ik heb nu een zonnehoedje maat 56 en die zit goed bij mjn meisje..(4maanden)...dus verwacht dat ze voor jouw dochtertje te klein zijn , beide hoedjes... Maar staat er niet ergens omtrek van t mutsje?
Is dat niet de hoofdomtrek? Zo ja; dan zijn ze waarschijnlijk te groot... Soms worden ook standaard kledingmaten gehanteerd, maar dan is 53 wel erg gek. Kun je niet passen?
2 verschillende reacties haha kan niet passen helaas, is online Bench FROGGS - Hoed - Zwart - Zalando.nl
En mijn 'waarschijnlijk te groot' neem ik dan terug, want 53cm voor een baby is erg groot Dat is mijn hoofdomtrek
hmz... handig en nu? haha Ik wil dat hoedje zo graag!! ja of een andere (als het maar zo'n stoer hoedje is) maar kan ze nergens anders vinden. ja op ebay maar heb geen paypal ofzo iets
deze vind ik ook érg stoer: Black Pinstripe Rock Fedora Hat Boys Girls Infant Toddler Child Infant to 6 Yrs | eBay
Ah, kennelijk groeien hoofdkes niet zo hard vanaf de kleuterleeftijd; dan is 53 niet zo vreemd meer (meisjes van 10 hebben gemiddeld maat 53, ter indicatie), dus voor kinderen zou het wel kunnen! Weet je de hoofdomtrek van je dochter?
Wij hebben een hoedje van H&M en daar stond bij: 92-104. Dus ik dacht, prima voor mn meisje met maat 98/104. Nou, ik pas het hoedje zelf
geen idee 23ste moeten we naar cb en dan weet ik het. ben er al een tijdje niet meer geweest. kan t straks anders wel ff opmeten als ze wakker is laatste keer was 43cm en dat was 3a4maanden terug denk ik
hahahaha ja zo had ik dat ook met ozmer hoedje bij prenatal. gekocht met haar geboorte, was maat 50 ofzoiets. ze kan m nu nog niet op zo groot neh dis weer net ff te ehhh strand-achtig
kzie op een andere site dat 52cm de hoofdomtrek is en voor kids tussen 2 en 5jaar oud. hmzz daar heb ik dan dus niks aan die roze is wel heel erg vet Printed Flower Kids Fedora Hat Boys and Girls Jazz Cap Kids Summer Topee Bucket Hat Baby Cowboy hat 10pcs/lot Free Shipping-in Hats & Caps from Apparel & Accessories on Aliexpress.com