Boomkroonpad is idd geen zak aan Al eens gedacht aan speelstad oranje? Overdekt en supergroot. Vond dat vroeger echt een feest!!! Drouwenerzand is ook leuk alleen moet je wel mooi weer voor hebben.
Ja vorig jaar zijn we naar oranjestad geweest, maar dat viel echt heel erg tegen toen ik klein was was het geweldig, maar nu, nee dankje dan gaan we liever naar ballorig of apekooi
O dat meen je. Och in mijn herinneringen vond ik dat echt geweldig... Maar als 'volwassene' niet meer heen geweest. Ok, ben ik daar op voorbereid als ik dat nog es wil proberen...
Jaa klopt ik vond het ook ect geweldig en super toen ik klein was, maar vorig jaar toen we er waren dacht ik , dus,, is dit het ? had er nog een hele hoge pet van op omdat ik me dat kon heugen van vroeger, maar goed, de kids vonden het wel leuk dat is het belangrijkste, maar voor ouders is er niet veel waar je mee in kan. En het meeste was nu zand en gewoon spelen dus dan is ballorig net zo leuk en dichterbij en goedkoper en dat vinden de kids net zo geweldig. Maar het speelparadijs wat ze nu in oranjestad hebben echt een klim en klouter ding met ballen etc dat was geloof ik wel erg leuk
Aqua zoo vlakbij leeuwarden, sanjesfertier in veenwouden, doezoo insektenwereld in leens, zeehondencreche pieterburen, dagje naar ameland , kameleondorp terherne, spijkerdorp in drachten, de naturij in drachten uhhhmmm... als ik nog wat bedenk laat ik het weten
Er zijn al veel leuke dingen genoemd. Maar wat ik ook erg leuk vind is om naar Stadpark in Groningen te gaan met de kinderen. Daar is een super leuke nieuwe speeltuin, een mooie kinderboerderij en de kinderen kunnen paardje rijden. Alleen het paardje rijden kost volgens mij 2,50 ofzo. De rest is allemaal gratis. En het is echt heel erg leuk, wij kunnen ons er prima een hele middag vermaken. En daarna misschien lekker eten bij Ni Hao stadpark die er gelijk bij zit.
Ja, absoluut een aanrader! Zelf een slang vasthouden...sprinkhaan opzetten...errug leuk! In pietenburen heb je nu ook een leuke speeltuin. Met skelters, trampolines etc.