Een familielid heeft toen ze ging samenwonen met haar vriend een kat in huis genomen, niet veel later volgde de 2e kat van een ander geslacht. Wat doen ze? Niet laten helpen..............dus wat komt er uiteindelijk...........ja 6 katten!!!!!! Nu heeft ze er 8! En dat in een klein appartementje. Ze wist al die tijd dat ze graag een kindje zou willen, maar toch liet ze het allemaal toe. Nu is ze dus zwanger en weet ze uiteraard niet wat met de katten te doen. Tuurlijk is ze er gek mee en liefst houd ze ze, maar ja het hele huis vergaat van de stank omdat 1 of 2 katten blaasproblemen hebben. Geld hebben ze niet, maar ja ze zijn zo verwend dat zijn moeder vaak wel met geld zwaait. Er zijn wel een aantal katten geholpen, dus kleintjes zullen er niet meer komen. Iedereen om haar heen zeurt dat ze van haar katten afmoet, maar op marktplaats zetten doet ze niet, asiel is al ter ore gekomen, maar ja die zit ook barstenvol. Zelfs hoorde ik een opmerking van dan moeten ze ingeslapen worden!!!!!:x In ieder geval, ZIJ heeft het zover laten komen, ZIJ dacht niet na en wie worden er de dupe uiteindelijk van...........precies de KATTEN. Die lieve schatten!!! Een schop, een hele beste schop moet ze onder haar reet krijgen. Bah!!!!!!!!!
En zo gaat het zo vaak... zijn er echt geen asiels waar ze heen kunnen? Desnoods verspreiden ofzo? Kost dat trouwens geen geld als je je huisdier er heen wilt brengen? Familie van me (oef, wel gevaarlijk dat ik dit hier neer zet) had een poes aan de pil. Waren ze de pil vergeten, poes zwanger. Kittens kwamen dus en ja, wat moet je er dan mee? Heeft die %^*#!/< ze in een zak gedaan, steen erbij in en hup, zo in de plomp. Ik schaam me kapot dat het familie van me is, hoe middeleeuws ben je dan zeg? Had die kittens in een doosje gedaan en bij de dierenarts ofzo voor de deur gezet. Als je dan toch iets harteloos wilt doen, doe het dan zo. In elk geval, hij moet er niet over beginnen want dan kan ie 'm krijgen ook!
Zo zeg dat is harteloos zeg, snap echt niet dat er zulke mensen op de aardbol leven hier. Met zulke mensen moet je gewoon hetzelfde doen!
jezus noonoo lees met mijn mond open je verhaal butterfly o jeetje dat is eh wel heel erg ja kan begrijpen dat je het liefst een schop onder der hol verkoopt
dierenartsen zullen nooit zomaar gezonde dieren in laten slapen dus wordt toch het asiel ben ik bang helaas zie je dit soort onverstandige praktijken wel meer!
ach wat erg zeg! zielig voor de beestjes! ja is op dit moment ook zo moeilijk om naar een dierenasiel te gaan met de vakanties.. Zou het zelf niet doen.Miss dat ze er goede mensen voor kan vinden? Advertenties plaatsen... Of even wachten tot na de vakanties miss...
*geeft een flinke schop onder haar kont* Tsss echt belachelijk! En daarom zitten die asiels zo vol, omdat mensen met dieren omgaan alsof het speelgoed is!! Als je beesten hebt moet je er ook goed voor zorgen! En daar hoort " laten helpen" dus ook bij! Daarom begin ik niet aan beesten, wij zeggen altijd als je beesten hebt moet je er goed voor willen en kunnen zorgen! Anders moet je er simpelweg niet aan beginnen.
Op martkplaats oid zetten doet ze simpelweg niet, ze denkt dat alles zomaar word opgelost ofzo. Het zijn haar katten, maar ergens moeite voor moeten doen, is haar echt te veel. Ze laat alles doen en als je geld nodig is houd ze haar handje op bij vriendje haar mama.
Ik kan me om zo een dingen ook heel kwaad maken. Ik vind als je dieren in huis haalt moet je er ook voor zorgen zolang ze leven!En niet als grof vuil weer weg doen als het even niet uitkomt!bleh!
Ik kan uit je verhaal alleen maar opmaken dat ze die katten niet op MP zet of naar een asiel brengt omdat ze er zo gek mee is. Tuurlijk, best stom dat ze ze niet heeft laten helpen, maar ik vind sommige reacties hier wel erg ver gaan hoor Misschien begrijp ik het verkeerd, maar een mens als vuil behandelen, zeggen dat je op haar spuugt en er overheen stapt, is dat veel netter dan je kat niet laten helpen?
Dat ze een figuurlijke schop onder der kont nodig heeft, ja dat kan ik wel begrijpen, handje ophouden als er geld nodig is bij mama enz. (maar ja dat is mama's goed recht als zij het haar geeft). En ook wat betreft die katten, elk dier heeft zijn/haar rechten en als je dat dier in huis neemt worden die rechten jouw plichten. Hoe dan ook, de situatie is nu eenmaal zo, en hopelijk vinden jullie een oplossing voor de katten. En ik kan me best indenken dat ze ze niet naar het asiel wilt brengen, kost geld en in sommige asiels zijn de katten ook niet veel beter af helaas. Probeer anders een advertentie op te hangen bij de plaatselijke supermarkten en dierenwinkels, wie weet dat ze dan een ander huisje vinden.
ik zelf heb een schurft aan katten, maar om ze nou in te laten slapen omdat ze er van af wilt, vind ik wel erg ver gaan, en note bene dat ze er zelf schuld aan is!