Mijn zoontje stinkt sinds een paar dagen ontzettend uit zn mondje..en ik bedoel geen muffig geurtje (dat is wel eens als ze uit bed komen en een speentje in gehad hebben) maar ik bedoel echt stinken. Kan dat komen omdat hij tandjes krijgt, of duidt dat op wat anders?
Voor de rest geen andere klachten? Bij mijn dochtertje duidt het meestal op een (opkomende) keelontsteking, maar dan is ze ook heel krillig en ook wat verhoogde temperatuur.
Kan zijn: - keelontsteking hier altijd dat geurtje beetje zouthout thee. Andere symptomen hoeft niet. - van fruit. Soms krijgt ze dat van mango etc erg zelden heb nog niet ontdekt waroom
Ow nee eigenlijk niet. Verhoging of koorts sowieso niet en als het keelontsteking zou zijn, dan merk ik daar overdag toch wel wat van of niet?? Heb echt niet het idee dat hij ergens pijn heeft
Nee hoor hoeft niet iets merken Het duurt maar 2 dagen die ontsteking als het erg is dan merk je als het niets is merk je naast adem niets. Amandelen kan het ook zijn maar het is soort keelontsteking. Als hij vaker dat adem heeft dan kan zijn dat het chronisch is
je kan kijken in het keeltje als het een beetje rood is helemaal achterin is het een keelontsteking. dat zorgt voor dat nare luchtje tandjes volgens mij niet
Zoals de anderen zeggen: keelontsteking. Mijn zoontje had het ook en hij bleek inderdaad een keelontsteking te hebben. Was koortsvrij en in een goed humeur. Naast de adem wilde hij nauwelijks eten. Ik zou het gewoon even laten nakijken.
Mijn jongste dochter krijgt nu alle tandjes boven door, maar ze stinkt niet uit haar mond ofzo. Herken het ook niet van mijn andere kinderen. Denk hierbij ook eerder aan een keelontsteking.
Hmm toch gek dat hij helemaal nergens last van heeft verder, is niet huolilerig en eet nog steeds als een dijkwerker.
Hier ruikt ze bij doorkomende tanden wel behoorlijk uit haar mondje. Ook wel eens als ze verkouden is. Ik rook het vanmorgen weer en ook nog een luier die naar kots rook dus ik denk dat er hier weer een tandje door gaat komen.
Dit. Hier dus ook wel met tandjes. Gelukkig is alles nu na 12 tanden en 4 kiezen rustiger, maar was echt niet lekker met momenten hoor Wel verkoudheid nu, maar toevallig nu weer niet. Is dus zeker niet altijd zo hier.
Oke bij sommigen dus wel met tandjes.. niet dat ik degenen over de keelontsteking niet geloof hoor, maar heb zelf vaak keelontsteking en ben daar altijd zo ellendig van en mijn zoontje is de vrolijkheid zelve. Maar wie weet een beginnende en wordt hij toch nog ziek, ik houd het even in de gaten.
Hier ook altijd bij doorkomende tanden hoor! Verder heeft hij dan weinig last (alleen met kiezen paar nachtjes last gehad).
Hier merkte ik ook laatst dat ze nogal uit haar mondje stonk. Ze had een beetje op me gekwijld en toen vroeg ik me steeds af wat ik rook, bleek het dat te zijn. Zij heeft ook last van doorkomende tandjes...
Mate van ontsteking kan wisselen he? Sommige kids hebben met oorontsteking ook nergens last van, maar wel degelijk een ontsteking. Maar als hij er zelf verder niet van onder de indruk is, hoef je er weinig mee Mocht het erger worden, dan merk je dat idd vanzelf wel.