Grrrrr!! sommige mensen!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nora1983, 28 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Was ik vandaag met dochterlief even de stad in, ben ik in een winkel, begon mevrouwtje te huilen, ze had het even niet meer naar haar zin. Tja, kan gebeuren met een baby van 5 maand. Sta ik bij de kassa, staan er 2 kerels voor me, type opsporing verzocht. Zit die ene vent zo tegen die andere niet zo mekkeren, hou op met dat gemekker. En zo met een schuin oog naar mij en mn dochter, ze was inmiddels allang weer stil trouwens. Ik kon die vent wel voor zijn bek slaan! :x Heb niks gezegd, de eer aan mezelf gehouden, maar was ook bang dat ik ze anders achter me aan zou krijgen in de winkelstraat, brrr, wat een enge vervelende kerels:$.
    Bah, was er echt even niet goed van!

Hebben jullie ook weleens zulke ervaringen:( en wat deden of zeiden jullie dan:(

2. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Wow, brutaal zeg!

Dit gelukkig nog niet aan de hand gehad, maar ik had ze het advies gegeven in het vervolg online te shoppen. Zeikerds... :(

3. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    ohh wat vervelend! idd goed van je om niks van te zeggen!

ik heb t juist andersom, ieder oud vrouwtje dat mn kind aankijkt zegt aaahhh wat een schatje, is t een jong of een meisje? :x
    meneer zit in zn spijkerbroek en blauwe jas in de wandelwagen. haren in een hanenkam!

is t nou echt zo moeilijk om te zien of t een jongen of een meisje is....:(

4. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL

Haha wij waren laatst bij de Chinees uit eten, dochter van 9 maanden mee...roze schoentjes, donkerblauwe jas met witte stipjes waar een roze strikje op zit, roze sjaal om..."ach wat een mooi jongetje" :$

5. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Verstandig dat je je mond hebt gehouden...

Ik heb juist ook een hekel aan die mensen die meteen in de kinderwagen duiken, hi wat ben jij een schatje, en dan ook nog een aai over de bol willen geven. Ik wil toch ook niet dat een wildvreemde aan mij zit;)

6. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Idd. Afblijven!

Of een wildvreemde die mij gaat vertellen dat ie honger heeft.:$

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Pffff vervelend zulke mensen.. :(

8. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Die wilde waarschijnlijk 'stoer' doen ;)

Ik zou er niet recht in zijn gezicht wat van zeggen, maar wel tegen de baby: "Mekkeren? Ben jij een geitje dan? Ik dacht dat je een mensje was! Gut, weer wat geleerd" :D

9. Matirini

Matirini Actief lid

14 jul 2013
    318
    0
    16
    Binnenhuisadviseur
    Tholen
    Was een tijdje terug bij de kruidvat met mijn zoontje. Stond ik bij de kassa en toen lag hij even te huilen omdat hij moe was.

Komt er een vrouw de winkel in die gaat staan schudden aan mijn kinderwagen en zegt " a heb je honger" vervolgens steekt ze haar hand in de kinderwagen en pakt zijn speen.

Ik was dus :x en trek de speen uit haar hand met de mededeling dat ze van mijn zoon af moest blijven. Was zij gepikeerd dat ik zo :x reageer.

Sommige mensen zijn echt om gek van te worden. Ik zou er dan ook echt moeiten mee hebben om mijn mond te houden.

Knap dat jij dat we heb gedaan!

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik had daar zelf wel iets van gezegd. Wat weet ik niet, want ik ben altijd van het op-het-moment reageren... Maar ik had mijn mond niet kunnen houden.

Dat heb ik gelukkig nooit gehad. Maar mijn schat 'mekkert' ook niet, hij kijkt gewoon rond of gaat slapen. Andere opties heeft hij niet in de wandelwagen :cool:

11. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    ik was laatst in de liddle en mn meisje huilde keihard en het was er super druk

hebben ze voor mij een kassa extra open gegooid zodat ik meteen door kon :0

Deel Deze Pagina