Ik heb hier dacht ik ooit eens van gehoord maar kan het nergens meer terug vinden, heeft iemand anders hier ook van gehoord? Je zou het al zeer vroeg in de zwangerschap kunnen uitvoeren...
http://www.gezondheidsnet.nl/zwangersch ... lacht-baby weet niet of hij nog te krijgen is, schijnt in nederland niet te mogen maar ja..mischien via de buitenlandse site. Zelf vind ik het onzin om al zo vroeg het geslacht te willen weten, wees blij dat je kindje straks met de 20 weken-echo helemaal gezond is!
ik zou met allebei supergelukkig zijn,een jongen of een meisje. maar op zich zou ik het wel leuk vinden om een echte meidenkamer te maken of juist een echt jongenskamer. en met zo'n test kun je eerder aan zo'n kamertje beginnen.
dat zou wel leuk zijn, maar dan kun je dat toch ook met een pret echo doen? bovendien heb je rond de twintig weken toch nog ruim tijd voor het kamertje
pff als ik kijk naar die link van lentefee... is verrekte prijzig zo'n testje dan zou ik toch liever wachten tot de 20 weken echo.
van mij mag zo'n test verboden blijven met zo'n test tot beschikking zullen er genoeg zijn die om die reden abortus plegen omdat het geslacht "tegenvalt"
wij hebben gewacht op een extra pret echo met 23 weken omdat het met 20 weken niet te zien was! maar ik zou nooit zon thuis test doen!
Nou ik zag ook de prijs en moest er om lachen, ik dacht dat het om een urine testje zou gaan oid... Deze komt er hier ook niet in hoor... Ik wilde graag het geslacht weten maar met de 20 wk echo zat de navelstreng tussen de beentjes door... We doen binnen kort nog wel een pret echo, ik wil nl een leuk kamertje maken en weten waar ik aan toe ben, het is alle twee hartelijk welkom..
sommige zien het al bij 16 weken (zoals bij ons) ik zou niet voor een dure test kiezen bij 6 weken, stel je krijgt een miskraam dan is het nog moeilijker lijkt me bovendien zijn er veel die na tig zonen of dochters er misschien misbruik van zouden maken en dat terwijl een baby toch een geschenk is