Ik heb tegen hem gepraat, heb hem vast gehouden en tegelijkertijd met hem rondlopen, honger heeft hij echt niet, want altijd als hij na de fles nog huilt, maak ik een beetje bij, maar dat hoeft hij dan niet. Speen wil hij ook niet, gooit hij er zo weer uit. Ik leg hem in de box en begin te rammelen met de boxspiraal waar hij anders wel mee speelt, wil hij ook niet. Koorts heeft hij ook niet, hou het sinds gisteren bij. Heb bijna alles geprobeerd om hem stil en rustig te krijgen, maar het helpt gewoon niet...
Of idd spruw? Is ie onrustig tijdens het drinken? Witte plekjes in zn mond? Hoe zien zijn poepluiers eruit? Groetjes Jessy
Waarom ga je voor de zekerheid niet even bij de huisarts langs...voor hetzelfde is het ene lichte ontsteking of idd. Misschien een paracetamolzetpilletje, na de voeding?! Succes ermee, en ik hoop dat het zijn tandjes zijn Groetjes, vonneg
Klinkt inderdaad als tandje(s)... hier zijn er ook al 2 (!) gesignaleerd. Dentinox lijkt wat te verzachten, maar met je vinger zachtjes de plek in de mond masseren werkt ook! Misschien het proberen waard? Succes!
Idd, heb gisteren nog bij de Drogist Dentinox gekocht, en meteen erop gesmeerd. Hij is nu zowiezo wel wat rustiger, maar nu heb ik nog een vraagje, als hij echt tandjes krijgt, hoelang duurt het dan ongeveer voordat je er een ziet verschijnen? (stomme vraag misschien, maar zou het niet weten)