Rare menstruatie

Discussion in 'Zwanger worden' started by LolaJames, May 1, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LolaJames

LolaJames Bekend lid

Nov 5, 2014
    694
    181
    43
    Mijn lijf doet heel gek.... 30 april was mijn NOD, maar 29 april kreeg ik enorme buik- en rugkrampen en had ik bruine afscheiding. Gisteren en vandaag echt minimaal bloedverlies. Meest is bruin en af en toe wat helder rood/roze.

Dit is voor mij geen normale menstruatie. Mijn cyclus is heel regelmatig, en verloopt altijd hetzelfde, dus dit is heel vreemd. Net toch maar een testje gedaan, maar die is negatief.

Heeft iemand hier wel eens last van gehad? Wat kan het zijn?

2. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

Mar 2, 2017
    1,424
    249
    63
    Maby inesteling

3. LolaJames

LolaJames Bekend lid

Nov 5, 2014
    694
    181
    43
    Maar zou ik dan niet nu een positieve test moeten hebben??

4. Chasingrainbows

Jul 27, 2016
    74
    4
    8
    Female
    Brabant
    Nee, dat gaat niet zo snel. Pas vanaf de innesteling wordt hcg aangemaakt. Dus je kunt pas over paar dagen / week nog eens testen.

5. LolaJames

LolaJames Bekend lid

Nov 5, 2014
    694
    181
    43
    Wat is een lijf toch ook een vreemd mechanisme hè... Dank je voor je reactie!

6. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

Apr 13, 2017
    2,538
    1,685
    113
    Ik hoop dat het een innesteling is.

Ik had vorige week hetzelfde probleem, ook een hele regelmatige cyclus, en mijn menstruaties verlopen altijd hetzelfde,

Behalve vorge week. Eerst 3 dagen klein beetje bruine afvegen bij de wc gang. Dan 1 dag niks en toen kwam de ellende ( 200% ongesteld) hoop dat het wat anders is maar ik vrees zoiets als dat ik had

7. LolaJames

LolaJames Bekend lid

Nov 5, 2014
    694
    181
    43
    Zit er iets in de lucht misschien?! Ik denk ook dat het nog gaat komen. Maar vreemd is het wel!

Share This Page