Jep...weer een spelletje erbij! Het kan niet op! Ik geef een stuk tekst en jullie moeten raden uit welk liedje deze afkomstig is. Degene die het geraden heeft is dan aan de beurt. Komt 'ie: I know how you feel right now Losing dreams you've come to care about I know what you need right now You need to come on home so I can hold you tight.
Kresip - sweet goodbyes Polishin pistols prepare for battle pass the pump When I get to poppin niggaz is droppin then they done Callin the coroner come collect the fuckin corpse He got it by killer, preoccuppied with bein boss
Dan word het moeilijk hmm es kijken nog een hint hij was een donkere man niet oud geworden droeg altijd een kogelvrij vest maar niet op de avond van de moord, vriend van Biggie
als het niet zo moeilijk is kun je er ook de naam van het nummer bij zetten want dat is namelijk het topic 8)
Mag ik de volgende doen? Dit is een oudje hoor; ) I bless the day I found you I want to stay around you And so I beg you,let it be me Hint:gezongen door 2 broers,het origineel is dacht ik ,van iemand anders.
hoeft de mijne niet meer geraden te worden dan ?? Polishin pistols prepare for battle pass the pump When I get to poppin niggaz is droppin then they done Callin the coroner come collect the fuckin corpse He got it by killer, preoccuppied with bein boss