@ R1lana: ik weet het: If I die 2night!!! Goed he? Nu ik: I hate to bug you in the middle of dinner It was a slap in the face how quickly I was replaced Are you thinking of me when you fuck her
Hint: het is een vrouw en ze had ten tijde van dat liedje heel lang haar. Weet niet of ze dat nog steeds heeft.
thnx If I couldn't feel your touch And no longer were you with me I'd be wishing you were here To be everything that I'd be looking for
Ja ik weet hem, maar ik heb hem gegoogled, dus das niet eerlijk. En eerlijk is eerlijk had hem nooit geweten.
bij mij is het andersom ken wel veel films maar herken de meeste plaatjes niet en ben een echte muziek fanaat dus dacht dit is meer iets voor mij... hint: tis van iemand die veel en goed piano kan spelen
Leuk spelletje! Stond daarstraks onder de douche en bedacht bij mezelf : zou leuk zijn een spelletje met liedjesteksten haha
hihi klopt tis van haar laatste album en tis een single geweest dus niet iets wat alleen op haar album staat
*graafgraaf...* Tjeuh, ik sta toch altijd bekend als de jukebox, zing altijd alles mee... maar kan me dit niet eens voor de geest halen... *graaft nog ff wat dieper....*