geen idee wie er nu is... maar ik plaats maar even nieuw.. dan kunnen we weer verder Here is my heart you can take it Love so strong, can't be wrong Here is my heart please don't break it Come what may, here I'll stay Here is my heart, only for you
Ik ben alles wat jij zoekt in een vrouw Maar ik beloof je nog geen eeuwige trouw Liefde is sterk en kwetsbaar tegelijk (tegelijk) Maar 1 op 1 is wat ik wil, dus kies je voor mij-hij (voor mij)
Reaching out To touch a stranger Electric eyes are everywhere See that girl She knows I'm watching She likes the way I stare
Half past twelve And I'm watching the late show in my flat all alone How I hate to spend the evening on my own Autumn winds Blowing outside my window as I look around the room And it makes me so depressed to see the gloom There's not a soul out there No one to hear my prayer
Oh Denneboom, Oh Denneboom, wat zijn je takken wonderschoon. Heb ze laatst in het bos zien staan, toen zaten er geen kaarsjes aaaaaaaaaaaan. Oh Denneboom, Oh Denneboom, wat zijn je takken wonderschooooooon. Sorry, moest ff
Nu even een Nederlandse tussendoor ... Mooie ogen zijn vergiftigd zijn aan het geweld gewend en niemand ziet hoe klein je bent niemand ziet hoe klein je bent
Morgen zal het vrede zijn,. zal de zon je strelen. Zal de wereld weer een SPEELTUIN zijn, kun je rustig spelen. De speeltuin, Marco Borsato. Mooi nummer
Our memories... They can be inviting But some are altogether mighty frightning As we die, both you and I With my head in my hands I sit and cry...