Komt 'ie: Erst wenn die Wolken schlafen gehen kann man uns am Himmel sehen wir haben angst und sind allein Super mooi nr dit!
Fill up my cup, mozoltov Look at her dancing Just take it... off! Let's paint the town We will shut it down Let's burn the roof And then we'll do it again
Ja, dat weet ik ook wel zeker.. had alleen alvast in dat berichtje een nieuwe tekst geplaatst, haha! Wat denk je? Zal ik dat doen dan? Wil eigenlijk wel op bed...
Zuviel rot auf dein Lippen.. Du hast gesagt, mach mich nicht an... Zo, nu ga ik slapen hoor! Kom morgenvroeg meteen kijken! Of als iemand het antwoord zeker weet, feel free om een nieuwe te plaatsen.. Geef toe, zo moeilijk is deze ook weer niet.. Trusten!
Als ik door de stad loop, vraag ik me vaak af Waarom zijn alle mensen zo nors en zo kortaf? Steeds maar sjagerijnig en nooit 's in hun schik Waarom zijn er zo weinig figuren zoals ik? Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt en ik zal je eens vertellen hoe dat komt
Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd Loop de hele dag te zingen en te fluiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiten Kinderen voor Kinderen - Wakker met een wijsje
Oké, next! Reik je hand naar me uit, leg ze in de mijne En laat ons dromen van betere tijden Is je huid donkerder of bleker dan de mijne Laat ons proberen elkaar niet te vermijden!
Goed zo Sjanie!!!! Goed geraden. De jouwe is van K3 -- > Alle kleuren van de regenboog... Ik ga ff een nieuwe verzinnen nu!!!! Denk denk denk...