Goh toch niet zo heel moeilijk dus hihi, het is goed Chantal! Heb hem toevallig net van de week op Film 1 gezien!
Ben een echte film fanaat en Ryan is zoooo hot dat ik die er wel uit pik Hier de volgende : Bekijk bijlage 69648
Ik had hem net gevonden van Ryan Philippe! Sorry..heb geen Film1 Chantal, is dat niet Once upon a time in Mexico?
@Cathie: Ja dat klopt, het is Once Upon a time in Mexico Jij mag de volgende plaatsen @Mandy1982: Ja dat klopt, doe nu vrij weinig mee sinds het tweede deel open is .. waarom ? Geen idee, hang meer in de lounge denk ik
Zijn er eigenlijk ook afspraken binnen dit topic wanneer iemand anders een plaatje mag posten, omdat degene die het raadt niet binnen zoveel tijd een plaatje post? (niet dat ik het nu al te lang vind duren hoor, het is nog maar een halve dag geleden, maar ik vroeg het me gewoon af)
De gene die m raadt mag een nieuwe plaatsen. Denk dat als je het echt te lang vindt duren je gewoon een nieuwe mag plaatsen hoor. Zal geen ramp zijn, toch? Maar ze heeft al een nieuwe geplaatst zie ik