@mitsy jij mag hem doen, hoor. Ik heb even geen puf/zin om een nieuwe film + plaatje te bedenken en dankzij jou had ik hem. (Baal want heb gesolliciteerd en ben het niet geworden, baal want onbegrip op werk-wil er nu helemaal weg-en ik ben niet aangenomen, baal want ZL flink ziek dus nu aan de ORS met beetjes tegelijk in de hoop dat dat er wel in blijft)
Heb t even opgezocht en is dezelfde. Jill larson...vond gaar erg goed in deborah dus ga shutter island ook maar eens kijken. Is een hele mooie vrouw maar in die 2 films echt niet haha
Birds! Ja wat knap dat je m gelijk wist! Jaaaa ik verheug me op deel 2 Ja ik ben zwanger, ik hoop zo dat het goed gaat deze keer...
Gezichten enz blijven me wel bij maar weet nooit de titels. Ook niet van liedjes ofzo. Moet t altijd even nazoeken haha. Hoop t ook voor je meid! bij deze de nieuwe;
Mitsy, van harte! Hoop dat je over 35 weken een mooi en gezond kindje in je armen mag houden. OT ik heb geen flauw idee.
Megacarls heel veel sterkte! Mitsy gefeliciteerd! Ik hoop dat ie blijft 'plakken' Ik had Sinister ook geweten, omdat ik toevallig gisteren de trailer van deel 2 had bekeken en daarna had doorgeklikt naar deel 1. De nieuwe... is het Caddyshack? Nee wacht! The Short Game! Da's een documentaire, trouwens...