is nog niet geraden Kan zijn dat ik wat later reageer want we zijn mn schoonmoeder een niwue keuken aan t bouwen als verassing Nieuwe;
50 first dates? Mitsy gefeliciteerd! Ik ga heel hard duimen dat het goed gaat! Hier is ZL nog steeds ziek. Hij houd inmiddels weer zijn drinken binnen. Hij heeft veel dorst en veel slaap. Als hij een van die 2 niet doet huilt (klaaglijk) hij de hele tijd. Hij heeft nog wel veel en vaak diarree. Zodra er van boven wat in gaat komt het er langs onder uit. Zo sneu. Ik zag hem gisteren echt in het ziekenhuis belanden, hij heeft gisteren de hele dag niet geplast en huilde al niet meer met tranen. Zijn huid was echt zo ontzettend droog! Maar we konden het nog even aankijken. Gelukkig blijft de intake er nu in elk geval weer in. Dan is de aanvoer van vocht er in elk geval weer.
Film is goed! mijn kleintje is laatst ook zo ziek geweest voor 1 week. als je t niet vertrouwt weer naar dokter bellen
Wie wil? Ik sla nog even over. Ik ben nog even te zeer met thuis bezig en vind de film bekijken en printscreens bewerken e.d. nu even te tijdrovend. Voor wie nog advies heeft; http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/570361-wanneer-hap-terug-bellen.html
Megacarls, beterschap thuis! Hopelijk gaat t snel beter, en bij twijfel áltijd bellen! Mitsy, gefeliciteerd meid! Hopelijk blijft het goed gaan!!
Megacarls ja idd wat Charmed zegt, bij twijfel altijd bellen! Veel sterkte!!! Ik ben zo vrij om voor een nieuwe te gaan kijken