Ik denk voor vele een hele bekende film! Mijn man vind m ook zo geweldig, ik vind m vreselijk hahaha Maar ik vind Clint sowieso stom
Clint is een stoere gast! Althans vind ik. zou wel zo'n conditie willen als ik zo oud ben als hem, wat.... Ik zou nu wel zo'n conditie willen hebben.
Whahaha... Mijn man is ook helemaal clint eastwood. En Charles Bronson. (Nieuw plaatje volgt, ik ben mijn huiswerk aan het doen daarvoor).
Oh Sorry, helemaal vergeten gisteren. Druk druk. Ik hoop hem vanavond te posten maar sta op het punt om te gaan BBQen.
The pursuit of happiness? Volgens mij is dat will Smith met dat apparaat wat ie aan de man probeert te brengen. Lekker gebbq?
Ja maar wel jammer dat er geen zonnetje was. Het was toch weer een beetje een halve BBQ met vestjes aan. (Vorig jaar hadden we dat ook steeds; bij echt BBQ weer kwam het ons niet uit maar dan planden we een keer later die week en werkelijk keer op keer kwamen we in een onweersbui terecht. Nu gelukkig wel droog gebleven en niet koud maar dinsdag was het lekkerder. Anyway; jep, the pursuit of happiness. Een makkelijke dit keer. Al moet je de film wel gezien hebben en dat apparaat maar herkennen natuurlijk.