Hoe kom je daar nu ineens bij? Ik ben Lioness74, is geen geheim.. Maar dat is al 1,5 jaar geleden. Maar de film weet ik echt niet...het tweede plaatje zou ik wel wat van kunnen maken, maar de man op het eerste plaatje komt me helemaal niet bekend voor... Ik moet ook zeggen dat ik niet zo goed ben in dit spelletje; ik zie het gelijk, of ik zie het helemaal niet..
Hahaha, ja ik onthoud dat ook helemaal niet hoor! Maar dit is een film van een van jouw favoriete acteurs. Sterker nog, hij is degene, die die twee bad guys neerschiet. Zo kom ik daar ook bij, omdat jij onder je oude account eens hebt gezegd dat dat je favo acteur is.
Ooh dat je dat nog weet haha! Dat kan alleen maar Bruce Willis zijn! En dan twijfel ik er tussen twee...maar ik zeg: Lucky Number Slevin...? Maar het eerste plaatje herken ik nog steeds niet.
Oef..toch nog goed dan! Ik zal er straks eens even naar kijken want ik weet het echt niet meer. Ik ga een nieuwe zoeken.
Hahahaha het eerste wat ik dacht was 'Keanu Reeves of Justin Long' en toen las ik die reacties. Geweldig! De film wist ik dan weer niet hahaha..
Ja stom he! Ik weet ook niet specifiek waarom ik het zag... onbewust in elk geval. Wel i.c.m. "lekker hapje", hoewel ik hem zelf nooit zo leuk vond. De meeste meiden in die tijd (tijd van 12 Monkeys en Johnny Mnemonic) wel. De film had ik niet geweten. En Justin Long zegt me ook niks, dus die had ik niet kunnen gokken.
Keanu heeft wel een zeer herkenbare hairdo vind ik. Maar vind hem er het smakelijkst uitzien met kort haar en wanneer ie met Sandra B. in een film speelt. Ben ik of LadyX? Oja en wie had ook alweer getipt over Law Abiding Citizen? Vorige week gezien. Erg woeste film. Al vond ik het begin verschrikkelijk.