Another reason to hate Wesley Crusher Toy Soldiers. Ook in deze film had ik een hekel aan het personage dat Will Weaton (DAMN YOU WILL WEATON!!!) speelde.
Haha echt? Wat was er zo erg aan dan kan me dat niet echt meer herinneren namelijk ik had toendertijd oog voor andere spelers Maar hij is goed dus jij bent
Goed gezocht... Ik kwam er na Kaala's antwoord achter, dat ik het verkeerde plaatje geüpload had. Maar eerlijk gezegd heb ik hem toen laten staan, want serieus, je had enkel op DAT (foute) antwoord kunnen komen door Google by Image te gebruiken. Kijk, als een plaatje nou al een dag of langer ongeraden is, prima als je dan op IMDB gaat kijken naar de filmografie van een persoon, die je herkent, of weet ik wat, maar 12 minuten nadat hij geplaatst is Google by Image gebruiken?! Dan geef je mensen ook niet de kans om het te raden. Zo, en nu heb ik heel hard zitten zoeken en eindelijk een plaatje gevonden/gemaakt, die NIET met Google by Image te vinden is (als het goed is). En dit is wél een film. want die vorige was dus een serie en daar hebben we een ander topic voor.
De dame hier zou een beetje filmkenner wel moeten kennen Maar vanuit deze hoek natuurlijk wat lastiger. Als ik d'r naam zeg, dan herken je haar wel, denk ik. Anyway, de film is een Hollywoodfilm uit 1987. Wel met een coming-of-age thema en dat geeft meteen ook de doelgroep aan.
Ik was op zoek naar een makkelijkere foto, maar ik wil geen foto plaatsen, die te googlen is... Lastig... Nog een hint dan: Dit zijn de moeder en de opa van de film, maar de twee zonen spelen de hoofdrol.