Kan niet anders dan dat het goed is.... Hierbij mijn plaatje. Ga wel m'n bedje opzoeken. Dus wanneer iemand hem zeker weet plaats dan gerust een nieuwe.
Haha, ik weet het wel zeker, een van mijn favorite films! Plaats je een nieuwe?! P.S. wist je mr Beans Holiday wel na het eerste plaatje (gewoon even benieuwd)?
Ja is ie goed? Haha ik wist het niet zeker en kon het niet checken want ik moest dochterlief naar school brengen, maar dat hondje.....kwam me zoooo bekend voor. @Quint, nee want die film heb ik nog nooit gezien. Ben geen fan van Mr. Bean, die werkt me op mijn zenuwen als ik er wat van zie....
God mamakitty ik drijf hier weg ... Dat is James Mcavoy in volgens mij Wanted ? aaaaaaaaaaaaa Wat een lekker ding vind ik dat ... ik trek me heel even terug .. ff afkoelen
Ik zou het met alle plezier doen maar ik weet de titel niet. Ik heb hem wel gezien maar hoe ie nou heet... Irritant, zeg!!!!!!!!!
Omschrijf de film ff voor me, want de donkerharige meid komt me erg bekend voor, maar de scene zo 1 2 3 niet...
Hint: de man in deze film ( laat nog geen plaatje zien ) is in een andere film een goede vriend van een overleden persoon.. En ik vind het een hottie