Jeetje we zijn gewoon op de 2e pagina beland! haha.. Ik moet zeggen dat ik het ook niet weet, maar het komt me wel bekend voor! Nog een plaatje, zelfde film?? Oh en Chilleke, fijne vakantie
Ben was er al afgeknipt op het google-plaatje maarre Reindeer Games is goed hoor! jij mag de volgende plaatsen...
Oh haha.. dat kan natuurlijk ook ik heb al een volgende geplaatst! Moet zeggen dat je eerste plaatje van Reindeer games echt een lastige was!! Slim hoor
was allang blij dat ik een een "onbekend" plaatje had gevonden, toen jullie om een 2e plaatje vroegen dacht ik k*t nu raden ze m zeker maar goed, jullie mogen ook spelen
Haha ja die eerste was echt lastig.. ik vind het dan vooral frustrerend dat het me zo verdomd bekend voor komt, en ik weet gewoon niet waarvan.. als ik het gewoon echt niet zou weten, kan ik me er makkelijk bij neer leggen, maar als het me zo bekend voor komt, en ik kom er gewoon niet op, daar kan ik zoooo niet tegen haha... En dan plaats je idd het tweede plaatje en is het ooooohhhh jaaaa duhhh! haha... Maar dat is ook wel weer het leuke van dit spel, als het te makkelijk is, is er ook niets aan Aan de ene kant wil ik altijd moeilijke plaatjes plaatsen, maar aan de andere kant hoop ik altijd dat mijn plaatje snel geraden wordt zodat ik weer mee kan doen erg he