Oh Antichrist moet ik nog kijken, heb hem wel op de pc staan, maar ben niet zo'n fan van Lars von Trier. Maar hij is het kijken waard dus?
Ik heb m al geraden Chan... Die grijze dakduif (mag ik dit zeggen of wordt dit ook gemeld????? ) ernaast is john travolta... Hier de nieuwe:
Fragile ? En ik wist dat je hem had geraden MOEDER POESJE maar let in hemels naam nou op met wat je zegt want anders word het idd gemeld BOEHOE ...... hahahahahah
Fragile > voor de mijne? NEE. Ik pas niet op. Als ik dat wil zeggen, dan zeg ik dat. Ben verdomme geen kleuter...BOEHOE ik ga het melden hoor aan de juf, ik ga klikken.....blegh! Ik kots van zulke mensen.
Just like heaven ? Het is te kinderachtig voor woorden echt serieus, mening geven word hier niet meer geaccepteerd ..
Nee maar das al heel lang zo...jammer. Nee just like heaven ist ook nie.....Kom op meis, je weet het wel!! Dat moet en anders heb je hem niet gezien......
MamaKitty, het is gemeen, er zijn zoveel films met soortgelijke scenes, hahaha. Ik herken deze zeker ergens vandaan...
haha oke oke, die was zeker gemeen, ik zal de foto laten zien, wat hierop volgde, ik vond het echt een memorabele scene....