@Miss Appletree heb je miss nog plaatje er is al 4 dagen niks geraden @miss C hoe is t met jou, voel je je al iets beter ❤️
Lief! Thnxx voor het vragen. Het gaat gelukkig alweer beter, werk gaat gelukkig ook weer iets beter Wil nog steeds weg maar hoeft niet per direct..
Het is nu 2 dagen geleden en we hebben nog niks gehoord van @Miss Appletree miss is het handig dat een van ons het overneemt of werkt t niet zoo ik wil niet iemand voor het hoofd stoten en hoop eigenlijk gewoon dat @Miss Appletree weer met ons komt meedoen zeggen jullie het maar
Misschien is ze op vakantie? Maar van mij mag je een nieuwe plaatsen, 48 u is voorbij inderdaad. Ik heb even geen inspiratie
Sorry allemaal. Ik was even uit de lucht. Ik zoek nog even een nieuw plaatje en een hint erbij. Meca, je antwoord is niet goed.
Nieuw plaatje. De hint is: 'wanneer je geen keus maakt, is alles mogelijk'. @Mi2017 Bedankt voor het vragen. ik stuur je nog wel even een pbtje.
Soms heb je van die dagen hopelijk gaat het nu weer beter allemaal. Ik ken de film volgens mij wel maar kom alleen maar op series hij is volgens mij ook van mr robot. Ik ga nog even mijn hersenen pijnigen.
Geen superman. Hij is niet van mr. Robot. Hierbij nog drie plaatjes...... Dan hebben jullie al een kwart van de film gezien. Nog een tip: het eerdere plaatje van de oude man, is de acteur op plaatje twee (uit deze post) met vier uur aan make-up op zijn mooie koppie. Hij is wel vaker onherkenbaar in films.