Heb je Miss nog een hint, ik kom er niet uit..er is inmiddels een dag voorbij bijna 2 dus ik hoop dat je nog een hint hebt..thanks. Even off topic... Hoe gaat t met je na het ongeluk, heb alles kunnen afhandelen qua schade?
Film uit 2015. Nu op HBO. Lief dat je het vraagt! Schade is afgehandeld. Bedrag = aankoopbedrag. En we hebben sinds maandag en nieuwe auto voor 400,- minder Ik heb niet echt last van mijn nek maar merk wel dat ie gevoelig is.
Ik heb geen hbo dus weet t echt niet... Ooh gelukkig en nog 400 euro goedkoper das mooi... Fijn dat t allemaal is opgelost... Ik heb wel begrepen dat je echt na maanden weer last kan krijgen van whiplash achtien klachten dus als je moe bent geef daar wel aan toe 😘
Ik heb ook geen hbo, maar wel internet met google . Ik ben vanmiddag weg dus als dan pas een bevestiging komt wordt het op zijn vroegst vanavond een nieuwe
Ik heb ook geen hbo, maar wel internet met google . Ik ben vanmiddag weg dus als dan pas een bevestiging komt wordt het op zijn vroegst vanavond een nieuwe