Goeiemorgen! Ja er begint bij mij iets te dagen, heb hem alleen zelf niet gezien....dus ga ik nog even verder zoeken
Dus ik heb nu een wat lastiger gevonden? Probeer maar even, anders heb ik straks wel een hintje Hee nog een speler, goedemorgen En ik zie net dat je zwanger bent, Mandy... Gefeliciteerd!!!
He meid, dank je wel...hoop dat het goed blijft gaan....heb een berichtje geplaatst in : Ik ben zwanger, met als onderwerp, kan dit kwaad?? Moet je anders maar even lezen (als je dat wilt natuurlijk). En die hint?? Jaaaaaaa doe maar hahaha
Ik heb je topic gelezen, zoals je gezien hebt Laten we het beste er maar van hopen! Lukt het verder met dit plaatje? Of moet ik echt een hintje geven?
Neeeee ik zit al weet ik veel hoe lang te zoeken...maar kan er echt niet opkomen! Ik weet dat ik een keer een voorstukje heb gezien op tv dat deze in de bios zou gaan draaien.....dus ja een klein hintje mag best
Pffff nou makkelijk was ie niet hoor, hihi, hoop dat deze wat makkelijker is.... Bekijk bijlage 14856
Ja Luca volgens mij is het inderdaad Bride Wars.... meiden ik ben er later weer, ga even gezellig met mijn moeder op pad! Tot later....