Ik zal even een tip geven. Het gaat over een film waarin 2 zusjes tegen elkaar strijden om de liefde van een jongen. Een film uit 1991.
He bah heb ik dan toch teveel tips gegeven hahaha. Ik heb die film echt jaaaaaaaaaaaaaren geleden gekeken,maar hij was zo mooi! Ga kijken of ik hem nog een keer kan huren ofzo....(misschien valt hij dan wel hartstikke tegen omdat ik toen een stuk jonger was) Maar goed, it's your turn again!
whaha ja dan is het een makkie ik dacht nog neem niet tom hanks of die gast met die muis dat is te makkelijk
Ja Del met Mr. Jingles......oooooh vond het zoooooooo zielig, maar goed dat is off-topic.... jeetje we gaan hard man! Ga even weer snuffelen voor een nieuwe....
ja ik vind het echt hele mooie maar zielige film moet hem ook maar weer binnenkort ff kijken off-topic ff haha moet toch wachten op je nieuwe plaatje
ik ben wel een filmliefhebber ja ga regelmatig naar de bios maar jij bent ook goed volgens mij kijk jij ook wel aardig wat films
Ik kijk zeker heel veel films en daarom weet ik ook dat dit Poseidon is hahahahah, vind het echt lachen zo snel als we gaan!