Ja zeker een duospel....ben ook benieuwd waar Luca gebleven is!! Ik ga even weer zoeken, pfff ken zoveel films maar kan gewoon soms even niet 1 bedenken voor een nieuw plaatje.... Nou even zoeken hoor
whaha nee een keer geen makkie dit zegt me helemaal niks ziet er uit als een romantische film en dat is niet echt mijn genre
Oh hahaha, mmm schiet ook niet op dus...zal ik dan volgende keer maar een plaatje van Rambo neerzetten?? Meer een actie-fanaat?? Haha. Vind ik ook leuk trouwens.... Maar goed, in deze film struint ze nogal wat bruiloften af... We spelen toch met z'n 2en, dus hints kan ik wel geven
Ik mag eigenlijk niet lachen....maar het blijft zo leuk....maar nee het is allebei niet goed haha......sorry....maar vind het gewoon leuk dat je niet zo in dit genre thuis bent en toch heel goed je best doet... Veel verschillende bruiloften en veel verschillende jurken....is tip nr. 3
Ja hartstikke goed...was nu ook niet zo moeilijk meer denk ik?? He meis, plaats jij er nog eentje? Ik ga de laptop zo uit doen....begin hoofdpijn te krijgen (of eigenlijk voel ik de hoofdpijn nog die ik de hele dag al heb...)... (sorry van die puntjes...een tic van mijn man, doet hij altijd achter elk smsje...en heb het ook aangeleerd... Heel irritant als ik nu zelf teruglees haha.
ja ik ga ff kijken voor een nieuwe ik weet niet dat romantische ook niet jou type is dus ff een moeilijke zoeken
nou lekker dan gewoon in 1 keer goed dan mag je weer een nieuwe plaatsen en dan ga ik maar weer vast een nieuwe zoeken die wat moeilijker is
Nee meis, niet goed....ik laat hem even staan en kijk morgenochtend of die geraden is ok?? Mijn man vraagt of ik nu de laptop eens even uit wil doen en even gezellig tv wil komen kijken met hem..... Spreek je vast morgen wel weer.... Slaap lekker alvast Liefs!