Jeeeej, heel veel andere plaatjes wist ik niet. Maar die van jou toevallig wel. Ik ben benieuwd of iemand anders mijn foto raad.
Nou eigenlijk heet de film niet Jack de Ripper volgende keer iets beter controleren....maar goed, het gaat wel over hem.
ohh ik zie dat hij het plaatje niet gelijk plaast :S maja dan moeten jullie hem maar even aanklikken ik zoek ondertussen wel ff een plaatje wat wel gelijk geplaats kan worden of topic: idd de film over jack the ripper heet from hell
me laatste poging wel een andere film als net maar als iemand 1 van beide films raad mag je gewoon een nieuw plaatsen
nou meiden ik weet niet wat er mis is met mijn pc man lief is van alles aan het downloaden dus mssn dat het daarmee te maken heeft. ik hoop dat jullie de bestanden gewoon kunnen openen zo niet mag iemand een ander plaatje plaatsen hoor. en anders suc6 met raden volgens mij is het niet al te moeilijk. voor de duidelijkheid het zijn 2 verschillende film omdat ik problemen had met plaatsen mocht je een van de 2 film goed raden mag je doorplaatsen.
Dat laatste plaatje komt uit Duce Bigalow European gigolo. Ik heb hem geopend in Photoshop. Misschien kun je het bestand volgende keer configureren naar .jpg .mbp bestanden zijn namelijk erg groot. Hier is mijn volgende foto. Knap wie het raad! Bekijk bijlage 19598
Aaah vandaar dat je Fracture ook wist. Dacht dat het een redelijk onbekende film was. Ik vond hem zoooooo leuk in The Notebook Hier is mijn volgende foto. Ben benieuwd. Bekijk bijlage 19686