jaaaah, ik zat al weer weg te zwijmelen bij Kevin Costner... call me weird whahahaha btw, zijn jullie echte film freaks? groetjes Setje
Ik zou mezelf geen filmfreak noemen maar wil altijd wel de nieuwste films kijken. Misschien ben ik het toch wel een beetje
Ik denk het ook wel dan ja . Ik kijk minstens 3 films in de week. Als ik een film leuk vind, kijk ik em vaker. is er al een nieuw plaatje? groetjes Setje
Ik zoek er één op. Ik houd wel van films, maar vooral thriller en horror. Kijk dus ook vaak hele oude films
Seven? Ik denk dat het tellen van mijn films zinloos gaat worden hahaha, heb er teveel! Het komt regelmatig voor dat ik zoiets heb van, hé ik wist niet dat ik die ook had! Mss maar eens gaan organiseren die handel groetjes Setje
Heb eff gegoogled en hij is goed. Plaats een nieuwe en kijk morgenochtend wel of hij goed is. Heb drukke dag gehad en ga lekker tv kkn op mijn bedje.
AI, ofwel Artificial Intelligence Heb zitten janken aan het eind van die film hahahaha triest eigenlijk, helemaal omdat het niet eens een mens is maar een robot! groetjes Setje
ja, schattig wijffie he ze speelt ook nog een "zuster" in een of andere film met Roseanne dacht ik....