www.google.nl kies 'afbeeldingen' tik de naam in van een film die jij leuk vind kijk welke plaatjes Google geeft kies er een uit klik erop kies 'op ware grootte weergeven' of iets dergelijks klik met RECHTS op de foto die nu opent kies 'eigenschappen' selecteer de hele naam van de foto met je muis (bijv 'www.greenmile.com/TomHanks.jpg' Klik op ctrl+c Maak nu hier een bericht, schrijf iets klik op 'beheer bijlagen' ga in het vakje met 'bestanden uploaden van een url' staan. druk op ctrl+v druk op 'uploaden' (de onderste) sluit het bijlagenvenster klik op 'reactie versturen' klaar
PS: Als je foto 'www.movies.com/TheGreenMile.jpg' heet of iets dergelijks, dan hoeven wij niet meer te raden, je kunt namelijk het 'TheGreenMile.jpg' gedeelte zien. Kies beter iets uit als 'www.movies.com/123784812.jpg' waaruit we niets kunnen aflezen.
Het plaatje staat er goed op. De link erboven had je niet hoeven geven. Klein foutje: Ik wist dat het Independance day is, maar ook als ik het niet wist, het plaatje heet "independence_day_large_03.jpg" Dat kunnen wij ook allemaal gewoon zien, dus dan weten we meteen uit welke film het is. ik zal een nieuwe plaatsen
ja ik heb hem toen ik klein was heel vaak gezien...mocht eigenlijk nooit me moeder vond het niet echt een film voor jonge meisjes haha Bekijk bijlage 27815 om dit ventje heb ik zo moeten lachen toen ie voor het eerst in beeld kwam