Jaa, volgens mij is dat is Y tu mama tambien! Wat een mooie film is dat. Alleen was ik al ruim uit de puberteit toen hij uitkwam dus ik voel me wel een beetje oud nu.
Nooit van gehoord, was ook al 21 toen hij uitkwam, maar wel de acteur links (Diego Luna) juist herkend Daarom dacht ik aan DD2
Het is ook niet per se een puberfilm hoor! Wel een hele mooie filmhuisfilm (als ik het dus god heb ).
Ik moet even kijken hoe ik handig een plaatje via de iPad kan uploaden (zonder dat je aan de naam van het plaatje meteen de film kan zien ) Edit, hopelijk is het zo gelukt vind het moeilijk inschatten of ie moeilijk genoeg is maar dat merk ik dan wel!
Ja, mooi he!! Hij is uit 2001, dus toen was ik zestien. Vond hem echt helemaal geweldig toen. Zal hem binnekort weer eens gaan kijken
Ik was helemaal vergeten dat ik hem geraden had *schaam* Heb alleen geen laptop bij de hand... Een vrijwilliger voor t plaatsen van een plaatje haha
Nee, die is het niet. Ik ben vanmiddag naar Artis, voel je vrij om een nieuwe te plaatsen als je weet dat je 'm goed hebt. Ik kijk vanavond weer!