De nieuwe, het vorige plaatje was mannelijke hoofdrolspeler 3 en dit is mannelijke hoofdrolspeler 2. Mannelijke hoofdrolspeler 1 heb ik niet in een plaatje gezet, maar die kennen jullie wel als Mr. Darcy uit een bekende film. Zo, wat informatie en twee hints zal vast helpen
Spooks... heb hem alleen nog nooit gezien. Wel over gehoord. Is het de moeite waard? Wat voor serie is het?
Spooks is een serie over MI-5, de binnenlandse geheime dienst van Engeland. Ik vind het een hoog niveau serie, zowel qua spanning en actie, als de emotionele lading van de gebeurtenissen. Vanaf seizoen 1 fantastisch. Helaas vond ik seizoen 7/8 wel een beetje afglijden. Maar ik blijf fan! Ik ben ook groot fan van dat mooie Britse Engels. Zowel in de kostuumdrama's, als in deze hedendaagse serie over MI-5 en spionnen
Ok, heb een nieuwe, ben benieuwd of jullie deze serie kennen. Ik vind hem echt geweldig! Heel jammer dat ie dit jaar afloopt
Ok, ik zal binnenkort als ik de tijd vind eens subs gaan zoeken en kijken. Ik heb er tegenwoordig engelse subs bij ivm mijn lawaaikindjes
Wij kijken ook bijna altijd met engelse subs, tvsubtitles.net heeft goeie. Of podnapisi.net. Deze weet ik ook Buffy the vampire slayer
Rosao, dat pb ik je wel even. Ik trek me weer even terug uit dit topic, ben weer te weinig met werk en teveel met zp bezig