Gratis goed gokje dan Ik ken de acteur van het plaatje van LadyX (R. E. G.) maar de film zelf denk ik niet! Misschien ff imdb-en dan
Nog een hint (weet niet of jullie het niet weten, of dat niemand tot nu toe heeft gekeken...) De eerste (of laatste) aflevering van elk seizoen is een Christmas Special. Zo ook deze aflevering.
Ik wist 'm binnen een minuutje na mijn vorige post, maar nog niet geplaatst: Docter Who. Nooit gezien of van gehoord, maar ook niet moeilijk vinden. Wat voor serie is het?
Voor eenieder die het niet gezien heeft: Kijken! Heb je 'm wel gezien, dan zal het plaatje niet zo moeilijk zijn
Sherlock Holmes? En Dr. Who is echt gaaf. Is scifi met een dikke knipoog. Ook voor jou dus: Kijken! Wel de 'nieuwe' serie, vanaf 2007. Want hij is eigenlijk uit de jaren '60.
Nou, dan doe ik nog een wilde gok. Ik denk dat het een vliegtuigje is of zo, achter die man. Dus dan gok ik op The Wright Brothers.
Ook niet, sorry voor late reactie: ik had 'm gemist. Het is een Engelse (BBC) period piece uit 2004, gebaseerd op een boek van Elisabeth Gaskell.