monopoly junior en constructie-speelgoed voor mijn zoontje van 4. Toen mijn dochter 4 was vond ze het magnetisch schrijfbord en kleine popjes leuk (barbie of kleiner).
Mijn zoontje speelt het liefste met zijn dinosaurussen, uitgebreide verhaallijnen komen er voorbij . Verder bouwt hij nog erg graag met duplo en is hij dol op moeilijke puzzels (100 of 200 stukjes).
Haha, hij zegt zelf ook regelmatig 'dat is best knap voor een kindje van 3' , heeft hij ons natuurlijk ooit eens horen zeggen. Ik vind het ook wel knap hoor, maar hij vindt het gewoon erg leuk om te doen. Mits er dino's of draken op staan overigens, hij steekt geen energie in puzzels met bloemetjes of zo .
De playmobil paardenstal en een theeserviesje met een verjaardagstaart erbij. Met die 2 dingen kan mijn dochter van 4 eindeloos spelen.
Zoontje speelt t liefst met zijn garage, monstertrucks en hotwheelautootjes. En als we spelletjes spelen speelt hij t liefst rummicub en memory
Wiehoe edn ik ben al trots op 50 stukjes P. speelt graaf met zijn treintjes lego tekenen schilderen. Maar vooral buitenspelen is favoriet. Hij is bijna 4