Krom groeiende pink

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sjaam, 13 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Hallo,

Onze dochter heeft een pink die krom groeit. Hij staat altijd gebogen en ze kan hem niet strekken.

Nu zijn we bezig in het ziekenhuis om de pink rechter te laten zetten anders groeit haar bot verkeerd en kan ze haar pink nooit meer gebruiken.
    Ze heeft nu een of ander spalkje om, wat niet goed werkt. Ze heeft een week in het gips gezeten, maar aangezien het traject maanden tot jaren kan duren is gips geen verdere optie meer.

Maar dat spalkje is ook niet alles. Ze wil het niet om, we krijgen haar vinger er niet goed in en ze moet hem 23 uur omhouden, als we hem dan afdoen, krijgen we hem alleen om als we haar in de houtgreep nemen. Echt zielig.

Heeft iemand hier ervaring mee? Een andere oplossing????
    Wie weet raad????

2. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    wat zegt de behandelde arts? wat voor opties geeft hij /zij?

3. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

soms moet je toch even doorzetten, als ze hem eenmaal om heeft klaagt ze dan ook?? probeerd ze hem af te doen??

idd heeft de arts ook nog tips

4. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Nee de arts zegt dat er 2 opties zijn. Gips(wat volgens hem ook geen echte optie is want ze kunnen haar niet maanden gips geven)
    En de andere is deze spalk. We moesten kijken hoe het zou gaan en volgende week moet ik terug komen. Maar aangezien we nu een week bezig zijn en het echt een strijd is met dat ding, vroeg ik me af of er geen andere opties zijn of dat er ouders zijn die er ervaring mee hebben.

5. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Verder niemand ervaring mee?

6. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

nee sorry, ik heb alleen ervaring met spreidbroekje, maar die accepteerde mijn dochter gelijk, net als inbakeren wat we ervoor hadden gedaan

Deel Deze Pagina