Ik zag op tv de nieuwe vitamine vibovit, afgestemd op de levensfase van je kind. Wie gebruikt 'm? Zou je 'm overwegen om te kopen? Ik ben benieuwd.
toevallig gisteren zien staan. ik gebruikte van kruitvat eigen merk de druppels en nu de tabletjes gekocht. omdat ze goedkoper zijn. als ze even duur of goedkoper waren had ik ze meegenomen.
Hmmmm, als ze niet in de aanbieding zijn, zijn ze net zo duur als de Dagravit "Spongebob" vitaminen. Deze gebruiken wij naar tevredenheid. Nog niet de behoefte om over te stappen.
Op zich wel, waarom niet. Zou even de ingredientenlijst willen bekijken maar verder... Alleen heb ik net 8 doosjes Davitamon ingeslagen bij de Etos voor 1+1 gratis dus we kunnen vooruit voorlopig...
Ik heb ze toevallig vandaag gekocht (de gummies voor 4+) en zelf eentje geproefd, lekker zacht net een winegum. Morgenochtend zijn de kids aan de beurt, denk dat ze ze niet vies vinden. Hierbij ook een foto van wat er in zit
Als je gezond en gevarieerd eet hoef je toch geen extra vitamines te slikken? Kortom, nee ik zou het niet overwegen.
Dat klopt maar onze peuter slaat regelmatig een warme maaltijd over dus wij geven vitamines bij.. Hier ook geen behoefte om over te stappen, heb ook pas een hoop ingeslagen bij etos...
Om die naam alleen al niet. Ik dacht serieus dat het een grap was toen ik het de eerste keer op tv zag.
Ja ik vind het allemaal ook wat te ronkend en gelikt. Davitamon was goed voor mij als kind, is ook goed voor mijn kids...
Tja, op de verpakking staat het al 'een voedingssupplement is geen vervanging van gevarieerde voeding'. Onze dochter krijgt alleen vitamine D druppels. Ze is een goede eter, waarom zou ik haar dan nog eens vitaminepillen geven. Weet iemand trouwens wat de ingrediënten zijn? Ik denk dat er maar een aantal partijen beter van worden, dat zijn de fabrikant en de winkel.
Wel met zoetstoffen en suiker?! Mmm vind ik bijzonder voor een multivitamine.... Nee, zou het niet kopen dan.