what to do ? Kindje meenemen naar tandarts?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door piri piri, 3 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    #1 piri piri, 3 jan 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jan 2013
    Mijn kies is gebroken, kan morgen naar tandarts maar mijn oppas is op vakantie.
    Helaas geen opa of oma oid...
    Ik vind t doodeng om mijn meisje mee te nemen. Ze is altijd zoet, maar latste dagen erg hangerig...pff what to do... ?

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Gewoon meenemen, ik neem ook gewoon mn kinderen mee.

3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Toch maar meenemen dan,hoe eerder je geholpen bent..hoe beter.
    Succes!

4. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Denk niet dat je veel keuze hebt.
    Anders zit je nog langer met een tand die stuk is.

5. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Gewoon meenemen. Ik neem mijn zoon ook altijd mee.

6. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    moeilijk inderdaad. je hebt weinig keus denk ik, maar ik zou het ook niet graag doen. dalijk brult ze de hele tijd daar en je kunt haar niet op schoot nemen ofzo.
    succes

7. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Verplaatst van de Lounge naar Baby en Dreumes. Tevens titel aangepast.

8. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Mijn vriendin bood aan om evt n uutje op te passen bij haar thuis, maar toen ik vanmorgen bij dr was en ze dr op schoot nam, werd t gelijk brullen (ze huiild nooooit)... Ik denk dat ze in n aanhankelijk fase zit ofzo, gister was opa ook al eng....

9. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

zou je meisje toch bij je vriendin laten voor dat uurtje.
    Lijkt me fijner dan als ze bij de tandarts gaat huilen en jij ligt in de stoel en kan haar niet troosten.

10. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik zou d'r idd toch naar die vriendin brengen, grote kans dat ze ook wel kalmeert hoor. Bij de tandarts lijkt me dat lastiger, dan moet de wildvreemde tandartsassistente ineens gaan troosten? Dan liever een vriendin, toch?

11. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zou haar dan toch bij een vriendin laten. Komt vast wel goed. Bij de tandarts kun je ook geen jengelend kind gebruiken :)

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ik heb 1 keer bij de tandarts gelegen met Matthijs op mijn buik omdat hij anders de boel bij elkaar gilde. Was geen succes dus;)

13. rojin

rojin Actief lid

28 jan 2012
    431
    0
    16
    NULL
    NULL
    Misschien je vriendin mee naar de tandarts?
    Gezellig met zn drietjes :D

14. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

Dit dacht ik ook toen ik het las! Ik zou haar zowiezo niet meenemen. Ook al is het alleen om het voorbeeld wat ik dan zou geven (bamg voor de tandarts)

15. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Op deze leeftijd op de buik houden terwijl je in de stoel ligt, maar dat is wel lang als je echt een ingreep moet. Of in de maxicosi laten zien, zo dat ze jou kan zien. Dat heb ik op die leeftijd gedaan, maar dat was bij een controle + tandsteen verwijderen. Dat duurde natuurlijk korter.

16. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben zelf tandarts en wij vinden het altijd reuze gezellig als er kleintjes meekomen :D hier ooit eentje gehad die 1,5 uur op de buik van haar mama heeft gelegen,dus het kan wel :)

17. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik zou haar meenemen. Ik neem zelf mn kindje overal mee naartoe, wil ook niet voor elk wissewasje een oppas/vriendin/moeder 'lastig vallen'. Als je ze nu niet meeneemt krijgt ze mss zelf ook een trauma voor de tandarts of krijg je ze nooit meer ergens mee naartoe.

Succes met de behandeling btw ;)

18. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    ik zou haar meenemen maar ook je vriendin...
    ik nam ook zo een keertje mijn dochter alleen mee... kies werd getrokken...daarna allemaal bloed...resultaat mijn dochter heeft heel de vloer daar ondergespuugd...
    als je vriendin meegaat kan die haar een beetje bezighouden zodat ze het niet moet zien (ze kan mss ook niet tegen bloed)

19. angel229

angel229 Niet meer actief

S. Was 5 weken toen we naar de tandarts moesten. Dus die ging gewoon mee, daarna is ze ook altijd mee geweest.
    Bij vriendin laten kan ook, zal toch moeten leren om ook bij anderen te zijn zonder mama. De eerste keer is dat moeilijk, maar het is zo fijn! Als er eens wat is, kan ik haar zo bij een aantal vertrouwde mensen achter laten.

20. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik neem ze altijd mee. Naar de tandarts, de fysiotherepie, zelfs naar de HA. Als ze een beetje hangerig zijn gaan ze in de buggy.

Deel Deze Pagina