Mijn kies is gebroken, kan morgen naar tandarts maar mijn oppas is op vakantie. Helaas geen opa of oma oid... Ik vind t doodeng om mijn meisje mee te nemen. Ze is altijd zoet, maar latste dagen erg hangerig...pff what to do... ?
moeilijk inderdaad. je hebt weinig keus denk ik, maar ik zou het ook niet graag doen. dalijk brult ze de hele tijd daar en je kunt haar niet op schoot nemen ofzo. succes
Mijn vriendin bood aan om evt n uutje op te passen bij haar thuis, maar toen ik vanmorgen bij dr was en ze dr op schoot nam, werd t gelijk brullen (ze huiild nooooit)... Ik denk dat ze in n aanhankelijk fase zit ofzo, gister was opa ook al eng....
zou je meisje toch bij je vriendin laten voor dat uurtje. Lijkt me fijner dan als ze bij de tandarts gaat huilen en jij ligt in de stoel en kan haar niet troosten.
Ik zou d'r idd toch naar die vriendin brengen, grote kans dat ze ook wel kalmeert hoor. Bij de tandarts lijkt me dat lastiger, dan moet de wildvreemde tandartsassistente ineens gaan troosten? Dan liever een vriendin, toch?
Ik zou haar dan toch bij een vriendin laten. Komt vast wel goed. Bij de tandarts kun je ook geen jengelend kind gebruiken
Ik heb 1 keer bij de tandarts gelegen met Matthijs op mijn buik omdat hij anders de boel bij elkaar gilde. Was geen succes dus
Dit dacht ik ook toen ik het las! Ik zou haar zowiezo niet meenemen. Ook al is het alleen om het voorbeeld wat ik dan zou geven (bamg voor de tandarts)
Op deze leeftijd op de buik houden terwijl je in de stoel ligt, maar dat is wel lang als je echt een ingreep moet. Of in de maxicosi laten zien, zo dat ze jou kan zien. Dat heb ik op die leeftijd gedaan, maar dat was bij een controle + tandsteen verwijderen. Dat duurde natuurlijk korter.
ben zelf tandarts en wij vinden het altijd reuze gezellig als er kleintjes meekomen hier ooit eentje gehad die 1,5 uur op de buik van haar mama heeft gelegen,dus het kan wel
Ik zou haar meenemen. Ik neem zelf mn kindje overal mee naartoe, wil ook niet voor elk wissewasje een oppas/vriendin/moeder 'lastig vallen'. Als je ze nu niet meeneemt krijgt ze mss zelf ook een trauma voor de tandarts of krijg je ze nooit meer ergens mee naartoe. Succes met de behandeling btw
ik zou haar meenemen maar ook je vriendin... ik nam ook zo een keertje mijn dochter alleen mee... kies werd getrokken...daarna allemaal bloed...resultaat mijn dochter heeft heel de vloer daar ondergespuugd... als je vriendin meegaat kan die haar een beetje bezighouden zodat ze het niet moet zien (ze kan mss ook niet tegen bloed)
S. Was 5 weken toen we naar de tandarts moesten. Dus die ging gewoon mee, daarna is ze ook altijd mee geweest. Bij vriendin laten kan ook, zal toch moeten leren om ook bij anderen te zijn zonder mama. De eerste keer is dat moeilijk, maar het is zo fijn! Als er eens wat is, kan ik haar zo bij een aantal vertrouwde mensen achter laten.
Ik neem ze altijd mee. Naar de tandarts, de fysiotherepie, zelfs naar de HA. Als ze een beetje hangerig zijn gaan ze in de buggy.