Ik hoop dat ze op jouw werk eindelijk het licht hebben gezien. Ik zat me vanochtend nog te bedenken hoe belachelijk de reactie is. Jij hebt bij jouw sollicitatie/aanstelling in alle open- en eerlijkheid verteld over jouw kinderwens en de IVF en dan zo'n reactie. Maar goed, wellicht dat ze het nu eindelijk snappen. Hoop het voor je meis! Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Hoi Lente, Ik kom je ook een dikke knuf geven. Zit niet helemaal in hetzelfde schuitje, ik heb namelijk al een zoontje van bijna 6 jaar. Wij zijn wel uitbehandeld voor een brusje. Nu na bijna 4 jaar MMM stoppen we ermee. Ik kan ook eigenlijk wel zeggen dat er nu een last van schouders afvalt maar de hoop dat het voor ons spontaan nog gaat gebeuren is erg aanwezig. Wil je heel veel kracht toewensen om dit alles te doorstaan, ook met je werk natuurlijk. Liefs Maaike
hoi Lente ik wil je heel veel sterkte wensen en een dikke knuff geven. wij zijn er nog lang niet, gaan volgende maand beginnen met onze eerste ivf, maar ik heb soms ook al me momenten van wat als ik nooit mama word. Ik weet dus dat dit pijn kan doen.. nogmaals heel veel kracht toegewenst. liefs Engeltje
Lauwtje, Maaike en Engeltje bedankt voor jullie lieve berichtjes. Engeltje ik hoop dat je angst niet de waarheid wordt en wens je veel geluk toe. Je hebt nog heel veel kans en blijf hopen. Maaike, wat verdrietig dat een brusje niet gelukt is en dat jullie ook uit de mmm zijn gestapt. Hoop met je mee op een wondertje. Lauwtje gefeliciteerd met je zwangerschap! Het gesprek op werk ging goed. Mijn chef zei uit zichzelf dat hij mij volgende week niet terug ziet komen en heb nu respijt to 14 maart. Heb wel mijn onvrede geuit over Personeelszaken en de Bedrijfsarts maar ja daar kan hij verder ook niet veel mee. Vandaag onze trouwdatum geboekt en bij een sportschool ingeschreven. En inmiddels op- en neer in mijn emoties, huilen, lachen, moe, energie etc. Hoort er helaas bij. xxx Lente
Je gaat dus trouwen Lenthe, wat leuk! Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!! Kan je daar proberen je aandacht op te richten ..... is toch een klein beetje afleiding misschien. En naar de sportschool .... goed bezig! Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Lente@ Gefeliciteerd met je aangenomen huwelijk. wat leuk idd kun je je daar op storten. jurk mooie auto . ik weet het allemaal nog bijna vier jaar geleden dat wij het ja woord aan elkaar gaven. Moet nog de foto s inplakken .
Lieve Lente, Ik wil je even een dikke knuffel komen brengen! Het zal niet makkelijk zijn! Het lijkt me doodeng om op jouw punt te staan. Zelf zie ik het ook steeds dichterbij komen. Maar mijn leefdtijd maakt dat ik het nog steeds niet op kan geven. Heel veel sterkte de komende tijd! Liefs Sikki
Sikki bedankt voor je lieve berichtje. Hopelijk blijft dit jouw bespaard. hahahahaha marnat nog steeds de foto's niet ingeplakt. Mijn vriend heeft al een mooi pak uitgekozen en ik ga me vanaf nu eens verdiepen. Het sporten is al begonnen. Ben even niet online. 14 maart mijn eindgesprek en weer beginnen met werken en me weer richten op de toekomst en het hier en nu. Bedankt voor jullie reacties allemaal. xxx Lente
Oh wat vreselijk moeilijk voor je. Ik zit in hetzelfde schuitje... ben ook laat begonnen met kinderen door het overlijden van mijn man nu 6 jaar geleden. En nu ik weer een fantastische relatie heb lukt het niet. Misschien ben ik wel gewoon te laat. Ik leg me er ook niet bij neer maar ik merk aan mezelf dat ik het elke maand moeilijker vind om weer ongesteld te worden. En de Puregon.... wat een hel is dat zeg! Ik functioneer ook nauwelijks meer. (mijn baas is gelukkig wel begripvol) Ik vraag me af hoelang ik dit nog trek... want het gaat eigenlijk helemaal niet goed met me. Ik heb het aan zo min mogelijk mensen in mijn omgeving verteld. Heb er geen zin in dat mensen constant informeren of het al gelukt is... Heel veel sterkte met je rouwproces Lente... het zoveelste... Birgitte
Succes met alles lieve lente als ik je kan helpen met leuke site s voor jurken of wat ook vraag gerust. Knuf mee
Brigitte wat verdrietig dat jij je man ook verloren hebt. En ook dat het nu niet wil lukken. Ik weet niet hoe ver je al in je traject zit maar zwaar is het zeker. Bij mij kwamen ook herinneringen van het verlies en de onzekerheid van de uitkomst van de behandeling weer naar boven. Dubbel zwaar zeg maar. Dit is een nieuwe werkgever en vandaag weer en mes in mijn rug. Mijn chef gaf gisteren in een gesprek zelf aan dat hij me volgende week nog niet terug verwacht en vandaag een mail dat het dan onbetaald verlof wordt. Dacht het dus niet en meteen terug gestuurd dat ik volgende week kom werken en dat ik niet akkoord ga met onbetald verlof. Scheelt me weer 2 weken dus 24 uur salaris. Hmmmm.... door het sporten voel ik me sterk en die 4 dagen volgende week gaat me wel lukken. Brigiite veel sterkte en hopelijk heb jij meer geluk Marnat als ik je hulp nodig heb trek ik aan de bel. Hartstikke lief van je. xxx Lente Lente
Toch weer iets te vroeg gedacht dat jouw chef het uiteindelijk dan toch snapt. Maar als je echt niet in staat bent om te werken, dan kan je toch de ZW in. Ik snap dat je daar niet op zit te wachten, maar wat niet gaat, gaat niet. En jouw gezondheid is het belangrijkst, zeker nu. Toen wij stopten met de MMM zei dat FA dat wij in een rouwproces terecht zouden komen. De maatschappelijk werker waar wij later naar toegingen zei hetzelfde en ook onze HA. Het is een rouwproces om iets wat je helaas nooit hebt mogen krijgen. Denk goed aan jezelf Lente. Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Dank je wel Katalaya, hoe gaat het met jou verder? Is ik zit al vanaf 1 dec in de zw alleen mijn BA beweert dat ik deels kan werken en zo ook mijn werkgever en weigeren mij ziekmelding te accepteren. Ga een second opinion aanvragen bij uwv en heb inmiddels de bond ingeschakeld. Hebben tijdens de laatste ivf mij zodanig voor het blok gezet dat ik deels met onbetaald verlof ben gegaan omdat ik de stress van het getouwtrek niet erbij kon hebben en daar gaan ze nu dus mee door. Vrijdag ga ik de uwv aanvraag indienen en ook de bond weer op de hoogte brengen van de ontwikkelen maar ondertussen moeten de rekeningen wel betaald worden en dat wordt lastig als ze loon gaan inhouden. Kortom een zooitje daar. En zo'n aanvraag duurt 4 tot 6 weken en dat is een hoop geld. Maar ik redt me wel en als het echt niet gaat trekt mijn vriend wel aan de rem. Bedankt voor je bezorgdheid. xxx Lente
Dat is ook waar, dat had je al gezegd, sorry. Balen zeg dat die aanvraag bij het UWV zo lang duurt. En heb je nou vrijdag a.s. ook die afspraak met de bond. Wel goed hoor dat je de bond inschakelt. Succes, maar zeker ook sterkte. xx Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Hey Lente, Zoals je ziet in mijn onderschrift, ben ik met een vreemd soort 'pauzeronde' bezig. Het plan is vier keer IUI en dan IVF. Het klinkt misschien raar, maar het kan mij niet snel genoeg gaan. Het lijkt mij vreselijk om jaren aan te hikken tegen het grote monster wat 'uitbehandeld' heet. Als je jarenlang zo intensief hier mee bezig hebt moeten zijn, kan het niet anders dan dat je dan in een mega gat valt. KatMan en ik gaan er uit zelfbescherming van uit dat er geen kinderen komen. We zijn ons leven al flink verder aan het plannen. Bijvoorbeeld verhuizen om dichter bij familie, neefjes, nichtjes te wonen. Wel de lusten, niet de lasten van de kids. Dit allemaal om, als het gordijn gevallen is, concreet wat om handen te hebben. Dat betekent niet dat onze kinderwens minder oprecht zou zijn. Tuurlek hopen we van harte dat een zwangerschap roet in het eten gaat gooien van onze plannen. Maar ik wil dus zo snel mogelijk weten waar we aan toe zijn, en da's dubbel: elke (mislukte) poging is een stap dichter bij de afgrond. Maar als het aan ons ligt, staat bij die afgrond een vliegtuigje voor ons klaar, wat ons verder brengt in het leven. In plaats van in die afgrond te vallen...
Hoi Katalaya, Wat dapper van je en verstandig om al een uitvalbasis te kiezen. Hopelijk kunnen je neefjes en nichtjes tzt op gaan passen. Het is de tweede keer dat ik het moederschap vaarwel zeg. De eerste keer was een keuze die ik zelf gemaakt heb en nu is het medisch. Beide moeilijk maar het is niet anders. We gaan nu intensief sporten en ik wil weer gaan beeldhouwen en gaan toeleven op ons huwelijk van volgend jaar. Ik wens je het allerbeste en vlieg met je mee Groetjes aan de andere meiden. xxx Lente
Katalaya,@ Ik hoop met heel mijn hart dat een wondertje er roet in gooit. Lente@ Is goed hoor ik merk het wel . Ik ben vandaag te broert om na te denken had van morgen last van overgeven twee keer het was zuur is dat maag zuur?? nooit gehad . kan alleen maar slapen , van af 4 uur ben ik wakker en zit nu even achter de pc. pff voel me net een vaatdoek. Hoop dat mijn eten er zo in blijft. Is@ Sorry dat ik het vraag maar ben jij al helemaal uit behandelt of is er nog een kans? ik hoop het zo. Was jou ook kwijt.
Meiden die nog bezig zijn ik hoop van harte dat jullie nog een wondertje mogen ontvangen Lente een huwelijk wat leuk, gefeliciteerd Wat een werk hè die organisatie, heb je al een jurk Ik hoop dat jullie een super dag hebben Mag ik vragen of jullie aan adoptie denken? Misschien staat het al ergens en heb ik er overheen gelezen Hier vandaag een flinke jankbui gehad en een heel gesprek met mijn man over wat als het nu niet gaat lukken We hebben nu officieel onze streep getrokken bij 3x icsi en als het dan niet gelukt is dan stoppen we echt en gaan we met z'n 3tjes van het leven genieten Ik ga voor een gastric bypass om veel kilo's te verliezen, ga weer iets voor mezelf opstarten (winkel) en we gaan reizen en de kleine veel mooie plaatsen op de wereld laten zien Ik wil er niet heel lang bij stil staan maar genieten van het leven want voor je het weet is het voorbij Mijn beste vriendin is 3 jaar geleden op 44 jarige leeftijd overleden aan een hersenbloeding van de een op de andere dag. Natuurlijk is er een rouwproces en moet je er bewust afscheid van nemen maar daarna ga ik verder met leven Maar goed er is nog een kans hier dus eerst maar eens verder daarmee Als het goed is kunnen we de cryo tp (2 stuks) met opgewekte cyclus plannen en ik wil heel graag de tp op de sterfdag van mijn vriendin 9 maart dus ik hoop dat het gaat lukken