Uitbehandeld

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lente67, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee Marnat, wat vervelend dat je zo beroerd bent. Hopelijk geen virus. Ik wil zo'n jurk als in de clip November rain van guns en roses, van achteren lang en van voren kort. Dus als je zoiets gezien hebt of een site weet met niet alledaagse jurken maar juist spannende sexy jurken dan hoor ik het graag.

Marieke wat verdrietig die tijd die je doormaakt. Gelukkig kan je het met je man delen. Natuurlijk speelt ook mee dat de sterfdag van je beste vriendin nadert. Toevallig de verjaardag van mijn vriend. Ik herken je wens van speciale datums. Had ik ook steeds.
    Punctie 1 dag naar overlijdensdatum man, tp rond sterfdag vader maar helaas. Hopelijk gaat het bij jouw anders. Is het nu je 3e poging of zijn het je cryo's van je tweede poging. Begreep je onderschrift niet.
    Adoptie is voor ons geen optie omdat ik volgende maand 44 wordt dus al te oud. Waarschijnlijk hadden we anders die optie ook niet overwogen. Wie weet ooit nog pleegkinderen. Maar dan moet ik weer meer stabiliteit in mijn leven hebben.

We hebben nog 1,5 jaar om ons huwelijk te organiseren dus dat moet lukken. In ieder geval al begonnen met trainen en mijn haar al een tijdje aan het lang laten groeien. Het gemeentehuis is ook al besproken en mijn vriend heeft zijn pak ook al gezien. De getuigen zijn gevraagd evenals de bruidsjonkers.

Vandaag liep ik bij een uitzendbureau binnen en al heel snel had ik een mooi gesprek met de vrouw die daar werkte. Had zelf een hele geschiedenis (incl. 3x ivf) achter de rug en een zoon van 18 en was van dezelfde leeftijd als mij. Na die zoon heel lang bezig geweest voor een tweede maar helaas geen resultaat. Ook heel veel onbegrip gehad maar nu vrede met het feit dat er van een tweede nooit gekomen is. Heel bijzonder om met een vreemde zo'n intiem gesprek te hebben. Werk zal het waarschijnlijk niet opleveren want ze zijn voornamelijk voor de bouw maar je weet nooit. We hebben ook gelachen samen en ik ben vrolijk bij haar weg gegaan. Grappig hoe ontmoetingen soms lopen.

Maandag een gesprek met een ba en wordt gebeld door de andere. Zodra ik alles binnen heb een deskundigheidsoordeel aanvragen. School wil namelijk ongevraagd het onbetaald verlof verlengen. Dacht het dus niet! Morgen de bond op de hoogte brengen van de laatste ontwikkelingen. Mijn zaak is inmiddels in werking gezet.

Wordt vervolgd,

ps: ik vind het fijn om met lotgenoten te praten hoewel ik het natuurlijk voor mezelf als wel voor jullie liever anders had gezien.

liefs,
    Lente

2. carma

carma Niet meer actief

Korte jurk? Hippe trouwjurken van Assepoester!

Bruidsjurk LB51 | Exclusieve Jurken | Sweet Flavours Bruidsmode, making dreams come true...

Bruidsjurk LB36 | Exclusieve Jurken | Sweet Flavours Bruidsmode, making dreams come true...

Zoiets bedoel je?
    Wel gaaf hoor, maar daar moet je wel het lijntje voor hebben hahahaha, die zal jij dan wel hebben anders kijk je niet naar z'n jurk
    Je word vast een hele mooie bruid

Wat apart dat je die vrouw tegen bent gekomen en wat fijn dat jullie zo goed hebben kunnen praten
    Is idd wat die onbegrip betreft, zo van ja maar je hebt toch al een gezond kind en daar moet je blij mee zijn
    Maar als je verlangen naar een 2de zo groot is en voor je gevoel je gezin niet compleet is is je verdriet net zo groot

Ik heb mijn 2de icsi gehad en deze cryo's (3 totaal, 1 topper en 2 zeer goede op dag 4 ingevroren en zo ver gedeeld dat het 1 bolletje is) zijn daarvan over
    Dus hierna nog 1 icsi en ik hoop dan met veel bevrucht eitjes
    De 1ste icsi hadden wel helemaal geen embrio's in de vriezer
    Daarvoor hebben we al 5x iui gehad maar de zaadkwaliteit van mijn man was ineens erg achteruit gegaan

Over onze dochter hebben we 4 jaar gedaan
    Eerst zelf geprobeerd, toen naar het ziekenhuis maar omdat ik veel overgewicht heb werden we daar niet geholpen
    Toen een maagband laten plaatsen in mei 2007 en via een klant in mijn winkel doorverwezen naar de geertgen kliniek
    Hier helpen ze iedereen ook dikke mensen
    daar waren we naar 4 iui pogingen zwanger

Dan denk je nu weet je waar het probleem ligt dus bij een 2de gelijk aan de gang met iui en dan krijg je de volgende tegenslag
    en moet je over naar icsi
    Nu maar hopen dat het nog mag lukken, maar ja het eind van de tunnel komt wel dichterbij
    Ik ben zelf bijna 38 en we hebben nu geen geld om er zelf nog rondes aan te plakken.
    Misschien als we naar duitsland verhuizen dat we daar op nieuw mogen starten met de pogingen, dat zou mooi zijn
    Maar de vraag is hoe lang het duurt voor we ons huis kwijt zijn
    Ach ja als als als en ondertussen verleg je steeds die grens en ik merk dat het z'n tol wel eist
    Je eigen geestelijke en lichamelijke gesteldheid en je huwelijk enz alles lijd eronder
    Ergens is moet er een streep getrokken worden hoe pijnlijk ook

3. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Wat mooi gezegd zeg Katalaya .... ontroerend zelfs!

Ik hoop toch voor jullie dat een klein wondertje jullie plannen een beetje in de war gooit.

Veel geluk!

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

4. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Mag je toch vragen meis. Wij zijn sinds augustus 2009 medisch uitbehandeld vanwege de leeftijd. Nu kijken we al sinds die tijd of er nog iets via de natuurlijke manier gebeurd ..... maar tot nu toe niets. Ik heb mijn (ons) verhaal een aantal weken geleden opgeschreven. Mocht je interesse hebben Aanbreken laatste maanden om droom uit te laten komen Pas wel op .... het is een lang verhaal :D

Ik zie jou wel zo hier en daar voorbijkomen en dan lees ik helaas nog steeds niet in jouw onderschrift dat er een klein wondertje onderweg is en baal dan oprecht dat jullie het geluk nog steeds niet is gegund. Ik hoop dat het geluk jullie binnenkort zeker vindt Marnat.

5. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland

Haha dit vind ik zo leuk .... ik heb heel lang gezegd dat als ik ooit trouw, dat ik dat dan wil in zo'n jurk van de clip van Gun's en Roses. Nu heb ik de bouw daar zeg maar niet meer voor :D

Bijzonder is dat hè als je zo ineens een gesprek met een vreemde hebt en het zo herkenbaar is. Fijn dat je zo'n goed gevoel er aan over hebt gehouden.

Wat jouw werkgever betreft ..... ik kan wel weer zeggen dat ie onbegrijpelijk bezig is, maar dat weet jij zelf het beste. Ik hoop dat je morgen een goed gesprek hebt met de bond. Succes!

Wat jij zegt over adoptie dat geldt hier ook ..... te oud ervoor, althans als je nu op deze leeftijd begint dan duurt het nog een jaar of twee en dan krijg je sowieso geen baby, maar een kindje van een jaar of 4/5. Er moet een x aantal jaar tussen de moeder en het kind zitten. En buiten dat, vind ik de kosten wel enorm voor een adoptiekind. Hoe graag je ook een kind zou willen helpen, het moet financieel ook haalbaar zijn.
    Pleegkinderen daar heb ik ook wel aan gedacht, maar dat ziet mijn vriend niet zo zitten. Door de extra bagage die zij meebrengen, daar is hij nu zeker niet klaar voor. Sowieso is bij ons het boek natuurlijk nog niet dicht en zet hij alles nog op een eigen kindje. Alhoewel wij ook wel zo realistisch zijn om te bedenken dat wij hoogstwaarschijnlijk met zijn tweetjes zullen blijven.

6. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Marieke73
    Zo herkenbaar wat je schrijft aan het einde van jouw berichtje. Pfff wat moeilijk hè.

Hopelijk gebeurt er nog een wonder en krijgen jullie nog een wonder.
    Dit geldt trouwens voor alle meiden hier die al zolang wachten op een kindje .... 1e of 2e of misschien zelfs 3e.

xx

7. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Wilde je even een kusje komen geven...

8. lente67

lente67 Niet meer actief

Wow Marieke die jurken zijn precies wat ik zoek en de prijs valt me reuze mee. Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste. Nu krijg ik nog meer zin om te gaan sporten. Mijn benen en mijn schouders en armen goed trainen.
    Ik hoop dat de 3e poging niet nodig is en dat het eerder gaat lukken. ook bij ons speelt geld een issue en ook het werk en de geestelijke belasting die met elke keer zwaarder wordt.
    Vervelend dat ze moeilijk lopen te doen over je gewicht. Alsof je het daar zelf al niet moeilijk genoeg mee hebt.

Is mijn bond heeft de zaak in behandeling en over 2 weken is de uitslag. Tot die tijd houd ik ze steeds op de hoogte van de ontwikkelingen. Het liefst zou ik daar nooit meer een stap binnen zetten zo rot voel ik me behandeld.

Gisteren zat mijn vriend met tranen in zijn ogen bij de herinnering dat we boven nog een opblaasspeeltoestel hebben voor ons toekomstige kind wat helaas niet komt. Zo zielig! Ook heb ik nog een speentje met I love Papa en een heineken bier slab liggen. Moeilijk ! De foliumtabletten liggen ook nog in het kastje. Kan er nog geen afstand van nemen evenals de medicijnen die we nog over hebben.

Ga even mijn krant verdre uitlezen en daarna mijn huis is opruimen Ook daar zit de klad erin.

Fijn weekend alvast meiden,
    Groetjes,
    Lente

9. lente67

lente67 Niet meer actief

Marjah dank je wel:) Poeh, waar haal je de kracht vandaan om steeds weer verder te gaan. Ik hoop vurig voor je dat je droom mag uitkomen.

xxx
    Lente

10. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    ach... focussen heet zoiets...

11. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    Lenthe(en ook de rest natuurlijk) ik wil je(jullie) eerst een hele dikke digitale knuffel geven, wat een ellende en wat een klote werkgever zeg! sommige mensen.....

wat een heftige verhalen hier....ik ben er helemaal stil en verdrietig van.... Maar ik zie hier ook een heleboel herkenning van emoties terwijl ik misschien wel het allerminste te klagen heb van jullie allemaal. ook wij zijn "uitbehandeld" maar ik kan me er absoluut niet bij neerleggen. Over onze dochter hebben we ruim 2 jaar gedaan en net voordat we met onze 1e icsi(manlief heeft zeer weinig goed zaad) zouden beginnen ben ik spontaan zwanger geraakt, toen onze dochter 1 jaar was zijn terug gegaan naar het zh en begonnen met onze 1e icsi deze is al na 4,1 week geeindigd in een mk, 2e icsi is mislukt waarop we naar dusseldorf zijn gegaan voor een imsi behandeling ook deze is helaas mislukt en nu zijn we "uitbehandeld" Ik ben nog geeneens 30 en er zal hoogstwaarschijnlijk geen brusje meer komen en het is zo moeilijk om je daarbij neer te leggen. Geld voor een 4e behandeling hebben we helaas niet omdat we ons laatste spaargeld hebben opgemaakt aan de imsi in dusseldorf. Ondertussen heb ik hier nog een kapitaal aan hormonen liggen en elke keer dat ik daar tegenaan kijk denk ik zullen we toch nog een keer...... terwijl ik weet dat we alle ziekenhuiskosten niet kunnen betalen. Dat gevecht dat je zelf in je hoofd voert is killing, ik heb een keer mogen ervaren hoe het is om zwanger te zijn notabene spontaan en nu 3 keer icsi met mooie embryo's en het lukt gewoon niet??? Het ergste vind ik dat het een geldkwestie is waarom zijn die behandelingen toch zo duur. Is dat bij jullie ook zo? Ik heb het topic helamaal terug gelezen en zie dat er ook een aantal meiden 44/45 is maar is er voor jullie nog een optie in het buitenland?

12. lente67

lente67 Niet meer actief

Lieve Mommy to be,

Wat verdrietig dat een brusje tot nu toe niet gelukt is. Raar dat het spontaan is gelukt om daarna steeds op een grote teleurstelling uit te lopen. Hier speelt geld idd. ook een grote rol. Hebben nog 2 huizen dus de kosten zijn hoog elke maand. Ik zou tot volgend jaar ook in Nederland behandeld kunnen worden en belgie waarschijnlijk ook maar of het nut heeft? Ben zelfs nog nooit zwanger geweest ondanks 4 keer tp van een pracht embryo('s), 6 in totaal. Probeer het te gaan verwerken en heb vandaag een boek bij de bieb opgehaald om te leren om gaan met belangrijke gebeurtenissen. Moet het toch op een of andere manier leren accepteren dat moederschap voor mij niet haalbaar is. Natuurlijk blijf ik hopen op een wonder maar wil daarnaast realistisch zijn en niet het onmogelijke najagen waardoor het leven stil staat en vergeet te leven in het nu. Het leven is te kostbaar om stil te blijven staan

Lief dat je langs komt en ik wens je veel kracht en hoop stiekem dat bij jouw een wonder opnieuw zal plaats vinden.

Liefs,
    Lente

13. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Hoe gaat het met je Lente? En hoe is het nu op jouw werk?

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Lente @ Lieverd hoe gaat het met je? zie je hier niet meer voor bij komen.
    Hoef me toch geen zorgen te maken?

Hier nog nog twee maand en dan start de laatste poging!

Knuf

15. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee lieve meiden,

keek nog wel af en toe hier en zie nu twee berichtjes, Wat lief:)
    Mijn werkgever(s) doen nog steeds :x en heb dat vorige week ook heerlijk uitgesproken naar PZ dat ik zwaar teleurgesteld ben in het gebrek aan medeleven, sterkte wensen etc. en dat menselijkheid niets vreemds is maar dat het enige wat PZ bezighoudt is dat de uren door moeten gaan en dat geld het belangrijkste is. Dat zag ik verkeerd want de school is juist heeel sociaal:$ Hahahahaha dat is niet wat ik heb ervaren en dat heb ik dan ook heel duidelijk gezegd. Nu mag ik maandag weer naar een Bedrijfsarts (5 uur reizen voor een half uur) en ga lekker met de trein zodat ik ipv lesgeven mijn werkstukken kan nakijken. Twee vliegen in een klap zeg maar;) en ben ondertussen de advertenties goed in de gaten aan het houden en heb inmiddels twee open sollicitaties de deur uit gedaan. Ach die paar maanden houd ik ook nog wel vol. Ben nu voor 14 uur inzetbaar en 8 uur nog niet maar dat zal na maandag wellicht veranderen. Heb inmiddels ook een eindgesprek gehad in het ziekenhuis:( was er erg verdrietig van maar daarna kwam ook de opluchting. Kan nu verder, en niet meer de spanning elke keer en ook niet al het geregel maar met mijn blik op de toekomst (trouwen:)) en ook weer in het hier en nu. Kortom het gaat eigenlijk best goed. Donderdag a.s. heb ik mijn gesprek met een psycholoog en hoop dan mijn rouwverwerking maar ook mijn onbegrip van mijn werk te kunnen bespreken en hoop handvatten te krijgen hoe er mee om te gaan. :) meiden hoe gaat het met jullie?Marnat, spannende tijden breken aan en ik hoop dat jullie toekomst gevuld zal zijn met kinderstemmetjes in jullie huis.
    Is ook voor jou hoop ik dat je kinderwens alsnog vervuld zal worden.

liefs,
    Lente

16. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    digiknuffel :)

17. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Jammer dat jouw werkgever zich nog steeds zo aso opstelt. Wel goed dat je het goed duidelijk hebt gemaakt hoe jij het voelt en beleeft.
    Verder fijn om te horen dat het goed met je gaat en je je focust op leuke dingen.
    Ik hoop dat je snel een andere, leuke baan vindt. Veel geluk!

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Lente@ Wat een *** werkgever zeg ! Ik hoop dat je snel een andere leuke baan vind , en een baas die je begrijpt.
    Dikke knuffel voor jou ! hoe moeilijk het ook is ik hoop dat je van de mooie dingen die op jullie pat komen goed kan genieten!
    En huilen mag he , en trek je het even niet gooi het op zp! Wij lezen en luisteren er naar en proberen je te helpen dat weet je.

Met gaat het goed na omstandig heden.
    Als je wil kun je het lezen in mijn topic:'"icsi marnat"' ‎
    Wil dit niet in jouw topic zetten.
    Ben weer aan het werk bevalt goed .
    Dankje voor je lieve woorden.

19. lente67

lente67 Niet meer actief

Bedankt voor jullie lieve reakties weer en idd. hopelijk vind ik gauw een andere baan. Maar tot nu toe is dat altijd gelukt dus nu zal dat ook weer lukken.

Marnat ik schrijf al een hele poos bij de algemene clubs (aan de picknicktafel) en daar kan ik mijn verhaal heel goed kwijt aan mijn forumvriendinnen. Lief dat je zo met me meeleeft. Ik zal af en toe bij je komen kijken en hoop op een goede afloop voor je:)

xxx
    Lente

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lieve Lente, een enorm dikke knuffel!!
    Ook alle dames die in dit vreselijke traject zitten of dreigen te komen. Hoeveel knuffels moet ik uitdelen?;)

Deel Deze Pagina