ik had het er laatst met iemand tegen dat het lastig is om een goed bellenblaassopje te maken. dit schijnt een goed recept te zijn, ik dcaht ik deel hem ook even met jullie, voor de liefhebbers ------------------------------ Beschrijving: Recept voor bellenblaas-sop (2,5 liter) 2 liter water 100 gram suiker (opgelost) 150 ml dreft (groene) 5 a 10 gram behangselplaksel Alles goed door elkaar roeren, 24 uur laten staan en steeds evenroeren. Dit recept geeft de perfecte zeepbellen!
zo dit ga ik dus GELIJK opschrijven nu meteen dankje ik wil je bijna kussen want mijn belleblaas is altijd belabberd en aangezien mijn kids het bekertje vaak leeggooien moet ik altijd losse belleblaas kopen hiihihih\
Dank je wel voor het recept !! Hier dus hetzelfde probleem met mijn (nu nog) jongste zoon van 3 die elke x naar de onderkant van de bellenblaas wilt kijken haha
hihi wij hebben hem bewaard omdat onze zoon ook steeds de bellenblaaspotje omgooit, heb het alleen nog niet kunnen uitproberen, maar heb het van een familielid die het altijd zo maakte