Ik hoor om me heen al veel mensen die hun geld al terug gekregen hebben. Maar ik heb nog niets binnen. Het zou fijn zijn als we het dit keer op tijd krijgen want in maart hebben we pas ons geld van vorig jaar teruggekregen. (2005) Wij zitten bij kantoor Leiden
Ja ik zou het ook graag op tijd hebben, kan het nu ook wel goed gebruiken Ik hoor ook mensen om me heen die al bericht hebben gehad of het geld al op rekening hebben staan, en volgens onze aangifte en berekening (mijn oom in belastingaccount) kunnen we aardig wat terug krijgen dus KOM MAAR OP.....
wij krijgen ook van kantoor noord! wij hebben het al bijna twee weken, de hele familie al trouwens. ik heb wel eens gehoord dat het op achternaam gaat.
Bij mijn vriend is het 2 weken geleden gestort, diezelfde dag had hij de brief in huis met daarop het bedrag vermeld (de voorlopige aanslag). Ik had zelf ook die brief thuis, maar mijn rekening nummer was niet bekend bij hen dus dit heb ik nagestuurd en ik wacht nu op de uitbetaling.
Mijn achternaam begint met S en die van mijn vriend ook, dan zal het idd een deze dagen wel komen hoop ik.
haha, mijn achternaam begint met een Z en die van mijn vriend met een T, nou dan kunnen we nog even wachten dus.
Ik woon in Utrecht, en we hebben alles al begin mei al binnen. Ik hoop dat jullie niet lang meer hoef te wachten!
Vorig jaar hadden we het in juni/juli, hoop dat ze hier ook gaan beginnen met uitbetalen! Heb er in ieder geval leuke plannen voor
Nou hier begint de achternaam met een A en we hebben nog niks gezien en gehoord. Mijn pa zijn achternaam begint met een W en die heeft het al terug gehad.
Salomina@ ik woon ook in utrecht en heb ook nog niks ontvangen. ik denk gewoon dat het te maken heeft hoe snel je alles heb ingeleverd
Wij hebbben begin maart in geleverd en ook nog niet terug gehad. Hoor van somige om me heen te later hebben ingeleved die hebben het al gehad. maar is het niet zo voor 1 juli moet je het geld hebben?
Ik heb het vandaag binnen gehad , en ik woon in zuid-holland. Het gaat niet op achternaam. Alles wat binnenkomt gaat op een grote hoop , en daar gaan mensen mee aan de slag. Het kan dus zijn dat iemand die het in februari al heeft ingeleverd het geld later krijgt als iemand die het in april heeft ingeleverd.Tsja leuker kunnen we het niet maken