denk ik ook, alleen wij waren een week te laat met inleveren en dat was net die week waar de belastingdienst aan het staken waren
Ik kreeg de bevestiging afgelopen zaterdag en het is gister bijgeschreven(gelderland).Mijn man heeft nog niets terug ontvangen.Dus volgens mij gaat het niet op naam aangezien mijn naam met de r begint en die van mijn man met de n! Liefs,Claudia
wij hebben ook nog niks ontvangen en tegelijk met mijn schoonouders opgestuurd en die hebben het al wel 2 weken geleden gekregen... wij wonen in gelderland en mijn schoonouders in overijssel. liefs wiesje
Volgens mij gaat het niet op naam en ook niet op datum van inleveren. Wij laten het altijd in de familie altijd regelen door de boekhouder van mn vader. Mijn zusje was echtermet vakantie en heeft het 1,5 week later met hem geregeld. En zij heeft het vorige week binnen gekregen! En mn moeder gister.. De rest nog niets.. Allemaal willekeurig! Maar ik wil het ook zo snel mogelijk hebben! Haha! Altijd goed gebruiken!
Hier ook nog niks binnen... (Noord-Brabant). Ik heb het even teruggezocht en voorgaande jaren kreeg ik het meestal eind mei, begin juni, dus het zal vast niet lang meer duren. Het zijn inderdaad altijd leuke bedragen! Wij hebben een koophuis en krijgen geen maandelijkse teruggaaf, dus nu alles van een jaar in 1x, joehoe! \/ Groetjes, Anakin.
Wij hebben het beide afgelopen week ontvangen. De aanvraag is op 20 maart digitaal verzonden (ook regio Noord). Gr. Elma
hier noord holland maar ook nog niets van gezien zelfs me verlopige aanslag nog niet dus we wachten af
even een vraagje trouwens (ik snap er namelijk nix van ) ik krijg zorgtoeslag terug elke maand, maar is dat andere 1 bedrag of krijg je dat ook per maand? kan iemand mij er iets meer oververtellen? en hoe zit het met de voorlopige teruggaaf wat ik heb aangevraagd?
euh heb geen brief gehad wat ik terug zou krijgen maar wel een brief dat ze het op een verkeerde rekening hebben gestord iemand is heel blij behalve k heb verder nog steeds nix gehoord