uitbetaling vrije dagen en vakantie geld

Discussie in 'De lounge' gestart door priscilla1987, 20 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Toen ik bij TNT weg ging kreeg ik mijn loon in dezelfde maand rond de 23e. De meeruren, vakantie geld, en na rekening kreeg ik de maand erop. Keurig volgens afspraak met mijn manager.

2. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Wj betalen de eindafrekening vaak de maand na uitdiensttreding. Dus in dit geval zou dat in oktober zijn, omdat wij voor de 10e van de maand de lonen al hebben verwerkt en dan dus niet weten of jij nog een dag verlof op neemt op het laatst.

De werkgever moet ook even de tijd krijgen om een en ander te berekenen! Als je bijvoorbeeld een telefoon van de zaak krijgt waarvan boven een bepaald bedrag de kosten worden ingehouden, dan zal de werkgever toch ook de factuur moeten afwachten om deze te kunnen verekenen met bijvoorbeeld je vakantiegeld.

Wanneer wordt normaal gesproken het loon betaald bij jullie? Als je deze datum in oktober nog niets hebt gehad, zou ik pas aan de bel trekken.

3. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT

hahaha ja en ben allang blij dat ik niet meer naar de zeg hoef te fietsen mee de winter..was een ramp om al naar odb te fietsen:Den hoor ook steeds meer klachten over postnl zelfs de post daal nu want me ex collega spreek ik nog dagelijks..

4. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0

Dit slaat dus echt nergens op, als Ts een beetje geduld heeft krijgt ze t geld uitbetaald, als ze bij de hema, dirk van den broek of een advocatenkantoor had gewerkt was het precies dezelfde situatie geweest.
    Lig dus niet aan PostNL.
    Trouwens TS als je had ingelogt op je postnl account had je dat ook kunnen lezen.

5. Really? Sar-cas-me.

Niet dat het werkelijk 'nergens op slaat', overigens. Google eens op 'PostNL klacht'. Meer hoef ik niet te zeggen :D

@Priscilla; Is ODB Oudenbosch? Nooit geweten dat er hier mensen uit die omgeving zaten ;)

6. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ik kan me een vorige discussie met jou over PostNL herinneren, vandaar dat ik reageerde.

Maar nogmaals, ik ben blij dat t bij ons in Purmerend t wel goed geregeld is, dat er weinig tot geen klachten zijn en ik het wel naar me zin heb.

7. #27 Shaddixxx, 20 sep 2013
    Laatst bewerkt: 20 sep 2013
    Is dat zo? Ik kan het me niet herinneren dus het zal, voor mij, weinig voorgesteld hebben vrees ik. Ik ben inderdaad niet te spreken over PostNL. Een heel groot deel van Nederland ook niet, zoals ik net al aangaf. Maar goed, daar gaat het topic niet over natuurlijk.

*Edit* Toch nog even Offtopic; Hebben we het nu hier over? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/399174-mijn-frustratie-over-postnl-5.html

Dat is toch geen discussie? Ik dacht al dat ik iets verschrikkelijks had gezegd :)

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.275
    2.978
    113
    Op verzoek gesloten.

Deel Deze Pagina