uitbetaling zwangerschapsverlof/bevallingsverlof daarna WW

Discussie in 'Stel je vraag aan het UWV webcareteam' gestart door lievemandie, 19 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Beste,

Op dit moment ontvang ik de WAZO uitkering. Klopt het dat het nu de vakantieperiode is aangebroken dat het bedrag van deze week nog niet is uitbetaald?

Omdat mijn wazo uitkering eindigt op 28 augustus heb ik alvast mijn WW uitkering aangevraagd. Kan het zijn doordat ik de ww uitkering heb aangevraagd dat ze de betaling van de wazo uitkering on hold hebben gezet?

Met vriendelijke groet,

lievemandie

2. UWV

UWV VIP lid
    Medewerker

Beste lievemandie,

Ik begrijp je verwarring.

Je hebt al betalingen van je zwangerschaps- bevallingsverlof (WAZO) ontvangen?

De vakantieperiode en WW- aanvraag heeft geen invloed op de betaling van je WAZO.

Wat wel het geval is dat de betaalspecificaties van deze week nog niet klaar staan. Dit heeft geen invloed op de betalingen. Wil je zekerheid over de betaling neem dan contact op met onze klantenservice: Contact met UWV - UWV - Voor Particulieren. Zij hebben inzage in je betalingen.

Ik ga ervan dat ik je verwarring heb kunnen wegnemen.

Met vriendelijke groet,

Viktoria
    UWV Webcareteam

3. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Beste Viktoria,

Ik las al op de twitter webcare van jullie dat inderdaad de betaalspecificaties vertraging hebben opgelopen. Vandaar ook mijn vraag en de verwarring! Ik dacht dat het eerst kwam door de aanvraag. Gelukkig niet zo!

Dank je wel voor je lieve hulp!

Groetjes,

Lievemandie

4. UWV

UWV VIP lid
    Medewerker

Heel graag gedaan.

Met vriendelijke groet,

Viktoria

UWV Webcareteam

Deel Deze Pagina