Hoi, Ik heb een vraag deze test heb ik 2 weken geleden gedaan en ik denk een streepje te zien hoewel de dagen er na de digitale test negatief is Het streepje kwam binnen de tijd maar zot het nu tussen mijn oren of is er toch een streepje te zien en misschien te vroeg geweest Ik wet niet wanneer ik nog moet worden want mijn hormoon huishouding is niet zo als het moet zijn soms krijg ik geen eisprong en word ik dus ook niet nog weet de naam er niet meer van wat ik heb Wel word ik af en toe misselijk gevoelige baarmoeder humeurig en sinds twee dagen soort spierpijn in me borstel Dus mijn vraag zien jullie ook wat en zou ik opnieuw moeten testen of zien jullie niks en toch nog ff opnieuw testen Alvast bedankt Groetjes moniek
Goedenavond, ik zie ook een licht streepje, maar het is vreemd dat de testen daarna negatief zijn. Mogelijk is het een zeer vroege miskraam, al zou je dan wel verwachten dat je inmiddels al een bloeding gehad zou hebben. Het kan ook zijn dat de test op een of andere manier vals positief is. Mogelijk heb je de urine opgevangen in een potje dat niet geheel schoon was. Dit kan invloed hebben op het testresultaat. Het kan ook zijn dat je zwanger bent, maar dan verwacht je 2 weken na deze test zeker een positief resultaat. Dus misschien toch nog een keer een testje doen? Succes! Groetjes Monique