iui echo en misschien eisprong al gehad?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sascha81, 21 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    #1 Sascha81, 21 mei 2017
    Laatst bewerkt: 21 mei 2017
    Goedemorgen dames,

Na een maandje rust te hebben gehad. Ben ik vorige week vrijdag begonnen met spuiten van menopur. Afgelopen Vrijdag echo gehad. Allemaal eitjes maar klein. Voor de echo vroeg ze heb je al iets gevoeld?. Tjaa don beetje lichtjes krampjes maar verder niks. Toen ze allemaal nog niet volgroeide eitjes zag zei ze of zou jij je eisprong al gehad hebben?. Dus moet Din terug voor een echo. Heb hiervoor 2x iui gehad en altijd 1x echo en daarna de iui. Ben nu bang dat ie al gesprongen is. Maar kan dat? Als je nog maar 7 dagen menopur spuit?.
    Zou het zo jammer vinden. Hopelijk Din goed nieuws. En anders bloed prikken om te kijken of ik mijn eisprong gehad heb. Had Don ochtend na plassen roze afscheiding ook zoiets vreemds???.

Moesten jullie altijd vaker voor echo om te kijken hoe t met je eitjes was?. Maak mij nu wel een beetje zorgen. Straks een maand voor niks menopur gespoten.

Ooh ja baarmoederslijm vlies was 10mm wat houdt dat in?

Groetjes Sascha

2. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw

3. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    He Sascha, wat goed weer iets van jou te lezen :) Vroeg me al af hoe het met je was! Welke cd zat je vrijdag? Het feit dat je baarmoederslijmvlies al zo dik is icm de alleen maar kleine eitjes zou helaas best al een eisprong kunnen betekenen! Op het wel of niet iets voelen kun je niet afgaan. Hopelijk bied de bloeduitslag duidelijkheid of is er een mooi gegroeid eitje te zien dinsdag!
    Ik had meestal wel 2 echo's nodig, maar dit is natuurlijk voor iedereen en iedere cyclus anders. Ik heb ook een keer een gemiste eisprong gehad voor de ivf-terugplaatsing. Dat is zuur! Hopelijk hebben jullie wel zelf nog wat plezier gehad ;)

4. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Hoi dame, Haha had jou net een pb gestuurd Spreek je daar

Deel Deze Pagina