zaadtest slecht en nu goed..vraagje..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Pindakoek, 14 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hallo dames,

Wij zijn vanaf deze ronde in de medische molen beland. Mijn vriend heeft zijn zaad ingeleverd de 1e keer en dit was niet goed...iets van 8 miljoen goede zaadjes maar. Voor de 2e keer sperma ingeleverd en hier scheen iets van 28 miljoen zaadjes in te zitten dus dit was goed...details moeten we nog bespreken als ik mn eisprong heb gehad. Nu hebben we ons bij de 2e keer inleveren niet geheel aan de procedure gehouden van 2 dagen voor inleveren seks hebben. Ongeveer 5 dagen voor het inleveren hebben we seks gehad..:) moeten we dit aan de gyn. vertellen of zouden jullie het niet doen?

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Dat is goed hoor meis 5 dagen niet klussen is goed voor de kwaliteit .
    Hier mag ook niet eerder klussen , 2 dagen voor het inleveren kan slecht zijn.
    Zo ver ik me kan heugen handteren ze drie 4 dagen normaal.
    Hoef je niet te zeggen hoor dat je het nu zo gedaan hebt.
    Succes

3. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Bedankt voor je reactie! Wel raar want er werd gezegd dat we 2 dagen van te voren seks moesten hebben :(

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Idd vreemd maar maak je er maar geen zorgen om want dit is goed wat je gedaan hebt.
    wij doen het deze ronde weer de 2 icsi hadden we 10 miljoen zaadjes als ik het nog goed heb .

Kun je zien hoe erg ziekenhuizen verschillen.

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik zou het niet vertellen.
    Maar... je mag erop vertrouwen dat het goed is zo. 3a4 dagen is idd ook wat bij ons werd gezegd.
    28 miljoen is niet geweldig (al heb ik begrepen dat de 'normaal-waarden onlangs naar beneden zijn bijgesteld), maar idd stukken beter dan de eerste keer. Dat geeft de burger moed! Ik ben benieuwd wat ze voor jullie in petto hebben...
    Succes!

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik zou het juist wel zeggen: in het ziekenhuis kunnen ze je het beste helpen als ze zoveel mogelijk relevante info hebben.

Wij hadden trouwens ook het advies om 2/3 dagen voor het produceren te vrijen.

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hier werd geadviseerd om minimaal drie dagen en maximaal 7 dagen onthouding te hebben voor een zaadonderzoek/behandeling. Wij zaten meestal op 3-5 dagen.

8. vogel

vogel Actief lid

23 okt 2009
    276
    0
    0
    Gelderland
    Ik zou het gewoon vertellen. Bij ons moesten er steeds 3 dagen tussen zitten.
    Kan heel goed dat hij vorige keer niet goed was de uitslag omdat hij misschien koorts heeft gehad oid. Dit werkt een paar maanden door op de kwaliteit. Zaadcellen verversen zich elke drie maanden.

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik zou altijd alles eerlijk zeggen. Je hebt evt. je zelf ermee als je belangrijke info achterwege laat. Maar ik denk dat je qua rustig dagen voor het inleveren goed zit hoor. Wij moeten ook tussen 3 en max. 7 dagen ertussen laten.

Deel Deze Pagina